♥ ♂ i 07, ♀ i aug 09♥ Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Lurer på om alt er bra med den lille i magen. Kjenner ikke tydelige bevegelser silk jeg gjorde med nr.1 på denne tiden. Det sies jo at man kjenner nr.2 lettere enn nr. 1, så dette er litt mistenkelig. Nr 1 lå på tvers, og jeg kjente tydelige spark på siden. Tror ikke denne babyen ligger på tvers, men tenker at det bør da virkelig ikke ha så mye å si, bevegelsene bør jeg jo kjenne uansett? Skal på UL 9.mars, så får vel vite da om det er noe liv der inne... Noen som har opplevd noe lignende?
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Kan godt være at du har morkaken foran mot magen mellom babyen og magen, da vil den fungere som en slags støtdemper og man kjenner ofte liv mye senere og også mindre liv. Hadde det selv med nr 2.
Kinemor85 Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Det er godt jeg ikke er den eneste syns nå jeg! Jeg er 19+4 å kjenner heller ikke liv. Altså,kjenner at det foregår saker og ting,men kan ikke si med sikkerhet at det er den lille. Vi får nok bare smøre oss med tålmodighet!
-Dobergirl- Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Skulle tru det var jeg selv som hadde skrevet dette innlegget;) har samme "problemet" og har ul 9 mars;) kl830 Håper virkelig alt er bra der inne.....bare vi som har dårlig tålmodighet vel:D ingen svangerskap er jo like;)
Lykkelig mor til tre Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Hei, jeg har nettopp oppplevd det samme. Jeg har to svangerskap bak meg. Der kjente jeg bevegelser ekstremt tidlig. Jeg begynte å kjenne det veldig svakt allerede i uke tolv. Disse svake bevegelsene i magen ble sterkere og sterkere . Ca i uke 14/15 kunne mannen min kjenne sparkene. Ca uke 16/17 kunne jeg ligge på ryggen, kikke på magen kjenne at babyen sparket, og se magen sprette opp samtidig. Mannen min så jo også dette. Dette skjedde altså i begge mine to tidligere svangerskap. Jeg er i dag 15+2 og har siden søndag kjent helt tydlig spark i magen. Har ikke denne gangen kjent disse svake bevegelsene, ble bare plutselig sterke.. SÅ jeg tenkte at nå er dte noe galt der inne. Jeg har ved siden av den tanken tenkt at.. jeg veier i dag 10 kilo mer enn sist gang jeg var kommet så langt som jeg er nå.. og at det kanskje er grunnen til at jeg ikke har kjent noe. Kan det være samme årsak hos deg? Godt at du snart skal på Ul.. så slipper du å engste deg.
♥ ♂ i 07, ♀ i aug 09♥ Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2009 Nå har jeg vært på UL, og det ble klart at morkaken er foranliggende... så det forklarer at jeg ikke har kjent spark. Babyen rørte på seg som bare det, men jeg kjente ingenting
-Dobergirl- Skrevet 10. mars 2009 #8 Skrevet 10. mars 2009 JohoooOOO da har vi vært på Ul å så gøy!!!der var det masse liv og alt bra-så det er nok spark jeg har skjent vil jeg tru,men kunne ikke huske at de var såååå små...heheh Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå