Gjest Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Første gang leste jeg for mye på Bim, og pakket lenge før termin... Med nummer to pakket jeg etter at fødselen var i gang. Trenger jo ikke så mye når man skal være der 1-2 netter ;-)
polarn & pyrene Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Med første mann pakket jeg så fort ejg ble gravid nesten. Men denne gangen pakket ejg nesten 2 mnd føre termin, men det var for at jordmor ba meg gjøre det.
£adybird Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Første gang pakka jeg etter at vannet hadde gått. Men det gikk 5 uker før termin. Nå er jeg i uke 36 å har ikke pakket ennå. Men hva trenger man egentlig? Gubben kan jo komme med det jeg evt trenger...
mamman til to gutter Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Jeg pakket en del jeg skulle ha med meg som en av de første tingene jeg gjorde når jeg begynte permisjonen. Var jo veldig mye jeg brukte daglig som jeg ikke kunne pakke ferdig, men jeg skrev lapp så jeg skulle huske på de tingene. Handlet inn litt sjokolade ol jeg skulle ha med sånn tilfelle fødselen ble langvarig og jeg ikke orket å spise noe særlig, 12 dager før terminen og dagen etter det kom han. Når du har et barn fra før, så ville jeg pakket det meste ca1uke tidligere enn du fødte forrige gang i forhold til terminen (oi, regner med du skjønte hva jeg mener selvom det ble komplisert forklart;-) ). Som en annen sier, så er det ikke så mye man trenger, så man kan jo pakke etter fødselen begynner, men jeg ville hvertfall funnet frem kameraet og sørget for at det var ladet opp og med tomt minnekort og andre viktige ting.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Pakket 1/2 time før jeg dro på sykehuset. Hadde med komfortable klær, toalettmappe og kamera.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå