Gå til innhold

Speilreflekskamera

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale et bra kamera til nybegynner, treng ikke noe fansy greier, men et som er enkelt å bruke. Har ikke det minste anelse om hva jeg skal se etter, hva som er dårlig eller bra.

Takker for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten tvil Canon EOS 450 D kit ( evt den noe eldre 400D hvis den femdeles er i salg). Enkelt, brukervennlig og med norske menyer.

Les litt om det på nett

Skrevet

Har ett Nikon D40 som jeg er kjempe fornøyd med. Jeg er ikke noe fopr så mye greier og dill dall på de så dette lærte jeg meg veldig fort og har tatt over 3000 bilder siden mai 2008.

Skrevet

signerer Aprilbaby! jeg har nettopp kjøpt meg dette kameraet, mitt første speilreflekskamera :) det er veldig brukervennlig og tar flotte bilder.

Skrevet

Canon EOS 450D eller Canon EOS1000D. 1000D regnes som et mer nybegynner kamera enn 450D. 450D fikk best i test fra TV2 hjelper deg like før jul. 1000D har visst fått mange priser det også.

Skrevet

Synes du skal styre unna 1000D. det er et veldig nybegynner kamera. Prisen opp til 450 D er ikke mye høyere. Om du liker å ta bilde vil du snart savne litt flere muligheter som ligger i 450 D som også passer for nybegynner, men som har litt flere muligheter på sikt

Skrevet

Canon EOS 450D beste kameraet:-) kjempelett å bruke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...