.:(HerQ):. Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Lurer bare, jeg har tatt keisersnitt og lurer litt på hva de sjekker da... Og ikke minst om jeg kan ha med meg lille trollet mitt dit? Hvis det skal være en gynekologisk undersøkelse er det jo jævli harry hvis ungen begynner å hyle og skrike da!
Mia_73 Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 GU, jeg hadde også ultralyd for å se om livmoren var normal. Sjekket arret og snakket om prevensjon. Ungen hadde jeg ikke tatt med, men vi bor 10 min fra sykehus.
polarn & pyrene Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Legen min tittet bare på såret og så pratet vi litt om hvordan jeg opplevde KS (Ble hastesnitt). Jeg hadde ikke gynekologisk undersøkelse da. Men det var for at jeg skulle sette inn spiral etter 12 uker så da tok vi undersøkelsen da.
Babyønske �� Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Jeg hadde ikke GU på min kontroll, det var ikke rutine lenger visst nok. Syns det var litt rart, for jeg sydde mye, så tenkte kanskje han ville se at alt såg nomalt ut. Nå føles det normalt ut for meg, så tar ikke så tungt at han ikke tok GU da. Vet ikke om det annerledes med keisersnitt, men det skulle vel ikke være det vil jeg tro. Men ingen leger praktiserer likt, så kan hende ting foregår annerledes hos din lege. Ellers var det samtale, om jeg syns fødselen gikk greit, om jeg hadde fått snakket ut om den og ikke følte at noe var "traumatisk" nå i ettertid. Så fikk jeg tilbud om prevensjon.
ana baroma Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Jeg hadde GU for å sjekke at tingene så bra ut, men det var litt større operasjon enn forventet, så det var nok derfor. Jeg hadde ungen med, og det var en sperfornøyd sekretær som fikk passe henne under seansen.
Fru Mo med gutt nummer to! Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Hadde kontroll på sykehuset som er ca. 40 min. å kjøre herfra så Sivert var med (ammet konstant...) Pappaen var med også så de var på venterommet mens jeg var inne hos legen. GU og innvendig ultralyd. Så ikke på arret. Gikk fort og greit!
Popsipus Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 Jeg slapp GU fordi jeg hadde hatt KS. Snakket bare litt om prevensjon, det var det hele.
gerd Skrevet 1. mars 2009 #8 Skrevet 1. mars 2009 Det er å se på såret og snakke om prevansjon - ellers om det er noe du lurer på. GU er ikke nødvendig.
.:(HerQ):. Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2009 Tusen takk for svar alle sammen:) Mye forskjellig, men jeg tror jeg må ha med meg knerten uansett fordi pappan er på jobb på dagtid.. Tar sjansen:) Gleder meg litt jeg, hadde akutt ks og fått NULL info fra sykehuset i ettertid...
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #10 Skrevet 1. mars 2009 Jeg hadde en blodtrykksmåling, blodprøve fordi jeg hadde jernmangel og en prat. Siden jeg ikke hadde noen plager ble det ikke GU.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå