Gå til innhold

Uke 8 -gjengen?????Hvordan går testingen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere som hadde innsetting i uke 8. Er det noen som har testet, og er det noen som vil dele av sine problemer og resultat?

Jeg har PCOS og hadde mitt 7 søsken-fryseforsøk på litt over 1 år. Hadde akupunktur før og etter innsetting av egget. Egget var nesten 8-delt (6 delt men holdt på å dele seg)Slimhinnen og alt annet var topp. I dag er det rugedag 12 og begge testene jeg har tatt er negative. Skikkelig leit, jeg har nesten ikke ord. Trenger å høre fra dere andre uansett resultat :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg venter til litt lengre ut i uken jeg du.

Har noen forsøk bak meg jeg også..

1.IVF med 3 frys. Eggene var 4 delt og siste var 6 delt.. Negativt på alle så jeg er naturlig nok reservert denne gang.

Fikk på dette mitt 2. forsøk inn 2 nydelige 4 delte egg 20/2..

Nå venter jeg bare.. litt tidlig ennå bare dag 10:-)

Ps jeg testet en ettermiddag på dag 8.. Negativt.. trodde jeg var super woman et lite øyeblikk der:-(:-)

Skrevet

Jeg klarte ikke å la være. Har noen tester liggende fra tidligere, så jeg klarte ikke å dy meg nå i kveld... Satt inn 1 ivf egg 17/3- dag 12 i dag? Jeg brukte en sånn Quick Respons test. Har en CB liggende også, men jeg kjente at jeg ikke er tøff nok til å se "ikke gravid" i bokstaver lyse mot meg enda. Vet det er tidlig, så jeg sa til meg selv at jeg ikke skulle sippe hvis kun en strek... (lett å si..)

Tisset så mye at jeg tisset ut hele pinnen - følte jeg. Det står jo at man ikke må tisse innenfor piler etc. - det gjorde jeg big time :). Først kom den sterke control streken frem. Test feltet ble bare helt rosa... så kom det en svaaaaaaak rosa strek. Men den er så svak at jeg måtte vise den til mannen for å høre om han så det jeg så eller om jeg vil så gjerne at jeg ser syner. Han så den også, men enige om at den er så svak at enten er det så lav hcg nå ellers er det el sprøyten som sitter i???

Jeg må prøve igjen i morgen kjenner jeg. Åh, dette gjør vondt.

Håper vi alle får positive tester denne uken - det synes jeg vi alle fortjener. Lykke til alle sammen. Får nok ikke sove stort i natt nei.

Skrevet

Masse lykke til denne uken jenter!!!!

Jeg skal sitte her og heie på dere alle som en for at det blir blåe kryss og to streker!!!

Håper dere følger etter inn i 1.trimester gruppa i løpet av uka:D

Skrevet

Juhu!!!!! Yes yes....JEG ER GRAVID!!!!!! Jeg kan ikke tro det......jeg skulle teste på onsdag men tyvstartet og testen slo positivt ut både igår og idag!!!!

Dettte er fantastiskt!!!!!!!!!! oy oy oy.......

Jeg er på mitt fjerde icsi forsøk og det er første gang jeg blir gravid. Nå håper jeg bare på at det holder....det er enda 8 uker til jeg er i uke 12....

Lykke til alle andre i uke 8 gjengen og selvfølgelig alle andre på forumet!!!!

Jeg hadde sagt at jeg orker dette kun ut året hvis ikke fikk vi legge alt på is, MEN nå er det ordnet.

Jeg skal på ultralyd 23 mars hos Hausken og da får jeg vite om det er ett eller to hjerter som banker....Jeg satte inn to egg.

Masse klemmer fra meg!!

Skrevet

Å, var visst laget ny test-tråd da limer jeg inn her også:

Gratulerer!! På fjerde forsøket ja da var det godt det satt! Jeg tok en teststrimmel i dag og den var negativ. Det kan jo selvsfølgelig være litt tidlig, det er jo varierende hvor fort man produserer disse graviditetshormonene - skal ta blodprøve i morra og får vel svaret på torsdag men er ikke akkurat optimist. Uansett, jeg skal spørre om å bruke mitt siste ferskforsøk selv om jeg har 4 på frys. Tar en mnd. pause før jeg forhåpentligvis sprayer i mars. Jeg vil helst unngå å bli gravid neste mnd. for å slippe å få jule/nyttårsbarn og så føler jeg selv for ei lita pause også. Spent på å høre hva de sier på Riksen, jeg vet de gjerne vil bruke opp alle frys eggene nemlig. Men nå har jeg 3 frys uten resultat, mens jeg har blitt gravid 3 av 5 ganger på fersk og jeg blir jo ikke yngre heller. Spent på dere andres resultater ut over uka!

Skrevet

Gratulerer"hvite due" :-) Herlig å høre at noen har lykkes her inne :-)

Jeg har testdag på torsdagen, vurderer å ta en test i morgentidlig hvis jeg rekker det. I dag er jeg oppblåst, sikkelig oppblåst - men jeg er også blitt godtersjuk. Håper inderlig ikke at det er pmssymtomer med mensen på vei. Tvi tvi!!!

Håper flere tester positiv, trenger flere glahistorier som kan motivere oss andre slitere :-)

Skrevet

Gratulere så masse Hvite Due!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hausken folka vet jammen hva de driver med:D:D:D

Håper spiren setter seg fast nå da!!

Velkommen inn på trimester 1 og gravide slitere:D

moro med "kjentfolk" der inne:)

Skrevet

Tuusen takk!!! Dette var en deilig følelse...

Jeg er også utrolig oppblåst, og jeg er alltid gottesyk;-)

Jeg heier på deg....åååå det hadde vært så utrolig kjekt om du også var gravid.

Lykke lykke til:-)

Skrevet

Tusen hjertelig takk:-)

Ja, jeg så fornøyd hos Hausken:-) Ja, det hadde vært helt fantastisk om spiren holdt ut til 10 november....hi hi...Det er nesten merkelig å tenke på at nå er jeg gravid..

Åååå dette er topp.

Skrevet

Hvorfor virker det som alle skal teste så tidlig?? Jeg skal ikke teste før 11/3. Vil ikke vente så lenge!!!

Skrevet

Hei hvite due. Jeg testet positiv i gårkveld og i morges :-) Er på rugedag 12 i dag. Nå må spiren klamre seg fast fram til terminen :-)

Når har du termin? Jeg regnet i terminkaltulatoren til Nordica. Foreløpig termin 11.11.09 ;-)

Skrevet

Hei Satser:-)

Ja nå satser vi på at det går fint fremover: Vi har samme termin 11.11.09....så koselig. Da kan vi følge med på hverandre fremover.

Tenk at det utrolige har skjedd....at vi er gravide. Det er deilig å tenke på....

Det som jeg syns er litt kjedelig er at jeg er blitt så oppblåst. Jeg tuller ikke, men ingen av buksene mine passer. Har vært litt pyton på jobb siden jeg må sitte med smekken åpen. Håper det går snart over....

Hvordan føler du deg?

Skrevet

Tuuuusen takk ida 3:-)

Jo, jeg testet fordi jeg er en utrolig utålmodig person....Jeg kjøpte også graviditetstester som kunne vise opptil 4 dager i forveien....derfor testet jeg på dag 9. Det stod på pakken at det var 53% mulighet for at det viste på testen.

Men vi er alle forskjellige...:-)

Lykke lykke til:-)

Skal tenke på deg:-)

Klem

Skrevet

Hei.

Jeg er faktisk ikke så veldig oppblåst som jeg var sist gang. kan fint bruke vanlig bukse (ennå;). Men, jeg reagerer sterkt på lukt. Røyk, parfyme etc - blir småkvalm av det.

Så artig at vi har foreløpig termin samtidig :-) Blir spennende! Jeg har fått beskjed av Nordica om å ta UL om 3 uker. Hva med deg, skal du ta UL før ordinære UL?

Skrevet

Jeg klarte heller ikke vente mer! Tok en positiv test i morrest. To veldig tydelige streker!!!!! Jeg kan ikke tro det!!!!

Skrevet

andre som skal teste imorgen????

jeg skal.. Da er jeg skikkelig flink å vente for det er 14. dag.

Jeg hadde tenkt å gjøre det i dag men har hatt en dag med møter, undervisning og senere kommer 7 venninner så jeg orket ikke en deppe dag akkurat i dag alt for travel og krevende.... jeg er nemlig ikke særlig optimist.. Kjenner ingenting..bortsett fra et utall toalett besøk!!!!puuh

Skrevet

Jippi, Jippi!!!! Du er gravid....hi hi hi så koselig:-) Dette var kjekt. Jeg har ikke landet helt enda....det er nesten for utrolig....:-)

Ta vare på deg selv og nyyyyyt dette. Det er vel unt.

God klem

Skrevet

hei:-)

Idag er jeg faktisk ikke så oppblåst....å det var herlig! Men har allikevell vært å handlet meg en bukse som ikke er så trang.

Jeg skal på ultralyd hos Hausken mandeg 23 mars, så då får vi svar på mye:-) Håper det går fint fremover med oss og at ultralyden blir en flott opplevelse....spennende.

Skrevet

Blodprøva mi bekreftet bare det jeg visste, at jeg ikke er gravid. Nå blir det siste fersk på oss i mai. Vil bare gratulere dere fra uke 8 som testet positivt :-) og ønske oss andre bedre lykke neste gang :-(

Skrevet

Å shit!! Det er så pyton å få svar på den testen.....MEN jeg har stor tro på deg og gleder meg til at du kommer igang igjen i MAi. Da skal jeg "heie" på deg:-)

Takk for gratulasjonen.

God klem:-)

Skrevet

I dag har jeg tatt blodprøve. Jeg hadde en HCG på 3967!!!

*Lykke*

Skrevet

GRATULERER:-) Jeg skal ikke ta blodprøve....skal bare vente på ultralyden 23 mars....åååå jeg gleder meg..

Det blir en spennende tid fremover.

God klem

Skrevet

kom der e inn på gravide slitere!!!!

er ikke noe moro på 1. trimester for det er jobare jenter som har prøvd i en måned og synes de har holdt på såååå lenge....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...