mai mammaen til to Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Nå har mini på 9 mnd hatt hull på trommehinnen tre ganger på under to mnd. jeg syns det er så rart. for han har ikke vært syk noen av gangene. ingen hyling, ingen feber eller noe. merker det bare med at det begynner å renne fra øret. nå skal jeg til legen igjen med han i morgen om jeg får time så skal jeg KREVE at han får komme til øre nese hals spesialist. kan jo ikke gå rundt å få hull i ett liksom. stakkar liten...
~sjiraff~ Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Snuppa fikk også hull på trommehinnen to ganger på ganske kort tid. Vi merket ikke noe før rett frø det gikk hull. Altså grining noen timer for å våkne opp morgenen etterpå med masse verk i og rundt øret. Ørebetennelse er jo ikke uvanlig blant små, heller ikke hull i trommehinnen. Ikke er det farlig heller så lenge det gror greit.
mai mammaen til to Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2009 men når det kommer tre ganger på kort tid så føler eg det må være noe galt..eller tar jeg helt feil? så hun skreik mye? for her har det ikke vært mye grining heller. han var litt sutrete i natt. 5 min eller noe. da bysset jeg litt på han.... så oppdaget vi det i formiddag at det rant fra øret.... og vi som skal ut å fly neste helg. men legen sa at det skulle gå bra....
Tipp topp Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Det trenger ikke være noe galt, men greit å få det sjekket hos spesialist. Vår sønn har også mye ørebetennelse med sprukken tommehinne, men spesialisten fant ikke noe galt. Men betryggende at det er sjekket bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå