Gjest Nordavind fra sør Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Marielle og Leon:) Et av de to navnene skal vi bruke på vårt 3 barn:)
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Jeg hørte et helt nydelig navn i dag; Sina.. falt helt for det... ellers er det Emma og William
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 Koselig å se Otilie her:) Et veldig fint navn det også og navnet til min datter:)
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #12 Skrevet 1. mars 2009 Kunne gjerne brukt Otilie alene også Men dere sier Ot-i-lie og ikke Otelie (det er et annet navn) :-) Og hvorfor skriver dere ikke med H? Jeg synes det er finest uten selv, hehe :-)
prebs Skrevet 1. mars 2009 #14 Skrevet 1. mars 2009 Sigurd på gutt, tror jeg. Jentenavn er det hundreogfemti, men kan nevne Kristin.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #15 Skrevet 1. mars 2009 Mitt eget navn og navnet til mannen min faktisk, men jeg sier de ikke bort for jeg vil at de skal fortsette å være sjeldne.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #20 Skrevet 1. mars 2009 Emilian og Othilie er de fineste navnene jeg veit om Ellers er Martinius og Eyla på en god andre plass. Har nok ganske spesiell smak i forhold til flertallet her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå