Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Har det helt jævlig nå fordi jeg har gjort det slutt med sambo. Jeg kan ikke gå inn på alle detaljer her, men hovedgrunnen til bruddet er at han stadig har lovet ting som ikke blir noe av. Det handler om de store tingene som hvor vi skal bo, hvilke barn vi skal ta hensyn til (vi har hver våre), om vi skal ha fellesbarn osv. Han er den typen person som lover mer enn han kan holde, og det har til slutt ført til at jeg føler meg ført bak lyset, og at han lurer meg med fagre ord og løfter - men det blir alltid til slutt på hans måte. Jeg føler at i situasjoner der vi må møtes på halvveien og begge har noe å tape, så er det alltid jeg som føyer meg. Det er en vond følelse, og jeg følte meg til sutt litt fanget - at jeg er fratatt bestemmelsesrett over mitt eget liv. Men så leser jeg så mange andre innlegg her inne og andre steder, om menn som er voldelige, gjerrige, utro og lignende ting. Og da føler jeg at jeg overreagerer ovenfor min sambo som faktisk på mange områder er snill... Men jeg er så lei av å føye meg og bare godta! Høres jeg sinnsykt kravstor ut?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Nei du høres ikke sinnsykt kravstor ut. Selvom andre damer finner seg i værre ting betyr ikke det at du skal godta å bli tilsidesatt og ikke tatt hensyn til.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Nei du øres ikke sinnsykt kravstor ut, du høres ikke kravstor ut en gang. Jeg hadde ikke godtatt noe av det du har nevnt andre finner seg i. Da er jeg heller singel.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Nei du er ikke kravstor. Det er ikke riktig at en person alltid skal få det som den vil på bekostning av den andre i et forhold. Det går bare ikke i lengden. Jeg tror jeg har lest et inlegg du har skrevet her inne før om dette. Hvis jeg har rett så vil jeg ihvertfall si at du gjorde rett å reise bort fra han. Du har egene barn å tenke på. Og bare du får dette forholdet litt på avstand så vil du nok se bedre selv at du gjorde det rette. Når man lover noe gang på gang og bryter det, og deretter regner med at du bare skal infinne deg med at det. Så vil jeg ikke si at han er snill. Man behandler ikke de vi elsker sånn. Jeg ville i dit sted følt meg veldig lurt. Og hvordan kan du stole på en person som holder på slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå