Gå til innhold

noen som har nokia 5310?


CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettopp kjøpt denne, og er veldig fornøyd med den. men har lagt merke til en ting, det er ikke lys i tastaturet? er det sånn på alle eller er det noe feil med min? litt irriterende om man skal skrive meldinger og det er mørkt, for man ser jo ikke bokstavene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde nokia 5310 før, og ja, det skal lyse i tastaturet! ;) så da er det nok noe ganlt med din!

Skrevet

ser nå at den lyser bare av og til.får vel levere den inn da.. slår aldri feil, jeg får alltid en telefon det er noe galt med når jeg kjøper ny..

takk for svar iallefall:)

Skrevet

det er kjipern.. si at du vil ha en ny! og ikke bli med på at de skal sende den på reperasjon.. det er bare tull.. og det tar 3-4 mnd før du får den igjen.. og da er det like mye galt med den som når du leverte den.. det eer i hvertfall min erfaring! :)

Skrevet

hehe, ja det pleier å ta litt tid! kjøpte den for en uke siden, men fikk den nå på fredag, så det bør ikke være noe problem å få ny.. de har sånn 7dagers regel der, at hvid du leverer den inn innen det har gårr 1 uke får du ny istede for at de sender den til reperasjon. nå er den plutselig helt fin og lyser slik den skal.. merkelig. men går nok inn med de likevel, det kommer sikkert til å skje igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...