lifeline Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 jeg har au-pair. i begynnelsen var alt bra. men nå har ting forandret seg.Først av alt så ble hun tatt i løgn. dt var noe som ikke stemte med en historie hun kom med. hun har innrømmet at det var løgn. så en dag hadde jeg dårlig tid. Jeg har en liten sminke pung.der jeg har en spesiell eyeliner. og litt annet rusk i. jeg bruker den når jeg reiser. å siden jeg akuratt hadde vært på reise. så sto den på bordet.jeg brukte det som var i den. så ringte besøket på. ¨å jeg bare slang den inn på soverommet.skulle treffe senga.men traff slik den falt ned mellom senga og veggen. jeg så den der på kvelden. å tenkte at siden jeg visste at aupairn skulle vaske der dagen etterpå. så måtte jeg ta den opp.men det kokte bare vekk. dette var for en mnd siden dagen etterpå så hadde hun vasket der.men sminkepungen var borte vekk. jeg spurte henne. den er spesiell så hun burde se den. den er for stor til at den kan havne i støvsugern. å hun nektet for å ha sett den. jeg har lett høyt og lavt etter den.men borte er den har jo tenkt mine tanker om det. men ok så en dag så spurte hun om hun kunne få låne en lader. jada sa jeg.men så viste det seg at hun trengte en lader til nokia. så jeg la jo fra meg ladern på gulvet på hennes rom. etter en stund med snakking å noe data kikking så glemte jeg helt av den. så senere på kvelden kom jeg inn å lette etter ladern. da jeg ikke fant den så spurte jeg henne om hun hadde sett den .Nei sa hun. hun hadde bare nokia lader. Igår (hun var borte) gjorde jeg noe dumt med mine misstanker. jeg gikk inn på rommet. å lett etter laderen. jege fant en pose med masse ledninger å der inni lå den. NÅ lurer jeg på hva dere tenker om dette. skal jeg gå inn å lete etter sminkepungen min? Dette ble litt langt.men hva tror DU?
MissUnderCover Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 har hun bare et rom hos dere, eller leilighet? Vet neimen ikke, virker jo som hun ikke har heeeelt rent mel i posen sin da.. Men er vel kanskje mer realt å ta det opp med henne rett frem, si at det ikke er noen annen mulighet enn at hun har tatt den så du skjønner det... eller noe... vet ikke helt jeg. Skjønner jo at det er fristende å se etter sminkepungen også....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 jeg ville lagt fra meg 50 kr eller noe på et sted som du vet hun må gå og som barna ikke når. sånn at om den er borte så MÅ det være henne. og konfrontert henne etter på
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Jeg ville helt klart endevendt rommet hennes etter sminkepungen. Og hvis jeg fant den så bye bye. Vil ikke ha tyver i huset mitt.
*Minnie Mus* Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 jeg hadde gått gjennom rommet hennes ja, helt klart. Tar man folk i å lyve samt stjele engang, stoler jeg ikke på dem lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå