Gå til innhold

skal på Sunwing Alcudia-anbefaler dere all inclusive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal dit to uker i juli med to barn. lurer på om det er lurt, lønner seg å gå for all inclusive en av ukene, evt begge. kjenner ikke til området-om det er bra restauranter osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært der:) utrolig fint forressten:) gled deg! Barna spiser gratis, så jeg hadde ikke valgt all inclusive.. Men så eg jeg litt kresent på sånt:) Mangen andre flotte restauranter i nærheten:)

Skrevet

takk for svar:) men hva mener du med at barna spiser gratis- på de restauranten rundt omkring hotellet eller? Hadde dere frokost inkudert?

Skrevet

Ja vi hadde frokost inkludert:) Barna spiser gratis på hotellet:) barn opp til 12 år tror jeg det var:) De har egen buffèt.. Synest det er topp da det blir ganske dyrt å kjøpe middag til de små og så spiser de jo ikkje alt en gang (vertfall min på nesten 2 ) hehe

Skrevet

men ble det til at dere spiste mest på hotellet uansett? da blir det jo sikkert mye dyrere (?)

Skrevet

Hey!

Vi skal også dit i juli....bare en uke da... har bestilt med frokost:-)

Når skal dere da?

Skrevet

Yohooo!!!

Vi også - 1 uke i slutten av mai beg. av Juni. Vi reiser m/3 og skal ha all inclusive. Så lettvint - har hort bra om buffeene, så det er jo super enkelt og ta med barna på buffet. Enklet liv i 1 uke - yyyeeesss!

For oss ville det blitt stress og balge oss på pg gå rundt til andre restauranter utenfor hotellet. Mye enklere m/3 barn og tusle ned til buffeten (som ligger i samme bygning som vi bor). A La carte er dyrere enn buffet, og buffeten er bra og rask og enkel - jeg ville anbefallt det hvos dere reiser med barn!

Skrevet

ops - skulle være '....stress for oss og belage oss på'

Skrevet

Vi har bodd på ulike Sunwing og velger ikke all-inclusive fordi vi liker å bevege oss litt ut av anlegget og prøve ulike restauranter; enten til lunsj eller middag. Fordelen med Sunwing er at alle barn under 12 spiser gratis sammen med betalende voksne . Vi spiser en del på Sunwing også siden ungene liker å få med seg litt show på kveldene, men synes det er greit å ha valgmulighetene.

Skrevet

jeg var på All inclusive i fjor, ikke Alcudia da, med en 11 mnd bebis.

Det holdt i massevis med 1 uke. Du går å trøkker i deg mat hele dagen, alt er inkludert. Så blir du bundet til mattidene deres, det kan bli dyrt om du i tillegg skal ut å spise på byen.

Men for all del veldig greit med 1uke..

Men jeg velger ikke det neste gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...