Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Har akkurat funnet ut at jeg endelig tør å gjøre det slutt med samboeren. Nå har han dratt til sitt hjemsted, og jeg er her alene med barna våre. På et nytt sted, uten mange venner eller familie i nærheten. Synes det er vanskelig å avslutte et forhold som har vart i mange år, men han har både truet med å ødelegge tinga mine, drivi sexchat med mange jenter der han utga seg for å være singel, og er antydning til voldelig. Sønnen i huset spør etter pappa og vil dra etter ham, mens jenten er syk og griner. Jeg står også og griner...åssen blir økonomien, får vi noen nye venner, åssen blir tilværelsen til oss tre nå i fremtiden? Så må jeg endelig slå opp med samboeren ikveld, og det gruer jeg meg til. Vi har hatt våre fine stunder, men i det siste har han vært kald og direkte ekkel og likegyldig mot meg, klandret meg for alt som gikk galt. Noen erfaringer i samme gate å dele med meg? *snufs'
go`mor Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Huff, dette hørtes ikke noe hyggelig ut;-( Har ikke noen erfaring i forhold til dette, men sender alikevel en trøstene klem;-) Alt ordner seg for snille jenter;-) Hvor i landet bor du?
Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Synes du er vanvittig tøff jeg...men har ikke vært i den der situasjonen selv så jeg vet ikke helt hvilke råd jeg kan gi. Dytter iallefall slik at noen andre kanskje kan hjelpe deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå