Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 9 uker på vei i dag og trodde kanskje at jeg skulle kunne kjenne den når jeg trykker inn over "skambeinet" (som forøvrig har er penere navn som jeg har glemt...). Men altså, jeg kjenner ikke en antydning en gang

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UKE 13

Det lille fosteret veier nå ca. 30 g og er ca 9cm lang.Nå har livmoren blitt omtrent så stor som en knyttneve, når det ikke er flerlinger. Hos noen kan man nå begynne å kjenne livmoren rett over bekkenbenet når hun ligger på ryggen. Dette gjelder særlig flergangsfødende.

fant dette på " Fra uke til uke"

Skrevet

Takk Tjorven, du vet så masse du:) 4 uker til med andre ord. Håper jeg ikke trenger å tenke på mammabukser før om lenge lenge...

Skrevet

Hei

Jeg er 11+5 dag og livmoren har kommet en bit over skambenet. Den har ikke "tippet" frem men man kjenner kanten tydeligt :)

Var hos jordmor i fredags (da var jeg 11+2) og fikk henne til å kjenne etter også.

Trur jeg var ganske hard i nedre delen av magen uken/ukene før men har ikke kjent kanten før. Fast jeg må si at jeg kjente ikke så mye etter da... Nå følger jeg bedre med ;)

Skrevet

blir spennende å se om vi klarer å kjenne det "før tiden" da : ))

ikke bestilt jordmortime enda for min del!! tenkte å vente til flere vet jeg er gravid ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...