Gå til innhold

voksne gravide?


mum

Anbefalte innlegg

Hallo! Jeg lurer på om det er noen voksne gravide her, og i tilfelle hvilke reaksjoner dere får fra venner og kjente. Selv er jeg snart 36 år og har en sønn på 6 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er snart 34. Mener du at jeg da er voksen? ;-)

Jeg forstår ikke helt spørsmålet ditt. Skulle reaksjonene være sterke fordi du snart er 36 år? Det er da heldigvis vanlig å få barn i denne alderen i samfunnet vårt. Vanlig, og helt naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal teste i morgen og håper jeg kan melde min ankomst her i novemberklubben. Jeg er nettopp fyllt 37 år. Mange på min alder får barn. Mange starter ikke før de er 35 og får 2 - 3 barn etter dette. Helt normalt. Har to fra før på 6 og 9 så no får vi forhåpentligvis en attpåklatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehei, jeg er 35 og hvis dette går greit kommer jeg til å bli mamma for første gang like før jeg fyller 36. Testa positivt i går, så har jo ikka akkurat kringkasta nyheten ennå, men det er ikke mange av mine venninner som begynte før de var 30 ihvertfall, så jeg håper/regner med positiv respons jeg. Er jo ikke akkurat sånn at kroppen min er utslitt eller noe, er i bedre fysisk form nå enn da jeg var 20.

 

Sånn er nå en gang livet, brukte lang til på å finne drømmemannen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er 37 og testa også positivt i går. Har ikke fortalt det til noen ennå, men alle de som vet at vi prøver synes det er veldig hyggelig at vi ønsker et lite søsken til 6-åringen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg igjen. Fikk positiv test idag og får termin 11.11.09. Så da får vi attpåklatten vår dersom alt går bra med denne lille spiren. Har hatt en MA og to SA så er litt spent på om jeg får denne til å sitte i 9 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo! Her er en voksen og gravid til. Er fyllt 38 år når bebissen kommer ;-)! Testet positivt for noen dager siden og er LYKKELIG! Har en sønn på 3 1/2 år fra før og vi gleder oss. Vi har ikke sagt det til verken venner eller familie enda, men jeg håper da for all del at de blir glade på våre vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble vel antagelig gravid på 40-års dagen min for seks uker siden... Har to barn på snart 13 og 15, samme far til atpåklatten.

 

Mistet (ma) i september, og hadde da fortalt det til flere. Fikk blandede reaksjoner, ikke egentlig på min alder, men fordi de to barna vi har er så store...

 

 

Men dette er da vårt valg, og ingen andres.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er eldst her inne foreløpig ser jeg. Født i 1967 og er i min 6. uke. Jeg var igjennom 3 prøverørsforsøk for 9 år siden. I 2003 adopterte min mann og jeg verdens nydeligste jente fra Kina. I 2005 dro vi til Kina igjen og hentet ei nydelig prinsesse igjen. Min mann og jeg var sikre på at vi ikke kunne få barn. Det var legen vår også, men for 5 dager siden viste altså testen 2 streker.Trodde aldri jeg skulle få oppleve dette...Vi er naturlig nok litt avventende, og vi har problemer med å tro at det er sant. Vi har ikke sagt det til noen ennå, men vet ikke hvor lenge vi kan holde på en sånn gla`nyhet. Da vi skulle adoptere første gangen var jeg 35 år, og reaksjonene da var mer angende adoptivbarnet vi skulle få enn hvor gammel jeg var. Nå er jeg derimot 41 år, så jeg er spent på hvordan venner og kjente vil ta imot nyheten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...