Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Jeg går å er kvalm 24/7. Tenkte jeg skulle høre med legen om jeg kunne få noen tab som hjelper. Men problemet er at jeg skal ikke til legen før den 17. og så lenge klarer jeg ikke å vente.. Noen som vet om jeg kan ringe til dit jeg bestiller legetime å spørre?!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Hvis det er graviditetskvalme så kan du gå på apoteket og kjøpe noen tabletter som heter Marzine og se om de hjelper på kvalmen. Du trenger ikke resept for å få kjøpt de i alle fall. Det var de jeg fikk beskjed av legen min å ta mot svangerskapskvalme. Jeg var også konstant kvalm i lang tid. Tablettene fungerte litt på meg, jeg var ikke fullt så kvalm etter å ha tatt de, men jeg ble sinnsykt trøtt da.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Gravide har i alle tider vært kvalme. Deal with it ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 "Deal with it ja!" Du som skriver dette, har du lidd av ekstrem svangerskapskvalme eller hyperemesis?!! Bare spør!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Og hvordan var det under ditt svangerskap? Ingen kvalme?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 Og hvordan var det under ditt svangerskap? Ingen kvalme?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 Jeg var på akkutt time hos legen i dag og fikk resept på Marzine som noen her inne sa jeg kunne prøve. De på apoteket sa også at jeg kunne bli trøtt.. Og takk jeg merket det du.. Jeg tok en,men så vart jeg sløvere å sløvere å til slutt så klarte jeg ikke å fungere lengere,så er litt usikker på om jeg skal ta flere tabletter. Vil liksom fungere også ;s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå