Gå til innhold

Hei dere i uke 17-18. Har dere fått mage enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på UL 10mars. Når jeg ser på tv å sånn så har jo alle mage da de går på UL hehe.. Ingen mage enda jeg :-0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 18+3 i dag og har fått stor mage,den kom over natta for 1-2 uker siden hehe.

Plutselig er den der;)

Skrevet

oj, shit :-0

Er det mulig å sjule den da?

Skrevet

Ja, det har jeg. Jeg er 18+3,så er jo i uke 19 da. Men sjekk profilen min, der ligger det bilder av magen min:)

Skrevet

det der er jo ikke skikkelig mage da :P nesten slik jeg er til vanlig hehe :P kanskje ikke så fast da :)

Skrevet

Ha ha, tulling., Om du ser på de første bildene også så ser du at det er GANSKE mye mer mage enn jeg har til vanlig. Og det er gravidmagen min. :)

Skrevet

hehe ja, den har vokst :) sikkert bedre plass inni magen min siden jeg har litt mer der hehe.. Kanskje derfor jeg ikke merker noe, fori jeg alltid har hatt en liten gravidmage? :P

Skrevet

Ja, det er jo litt sånn at om man er tynn så synes magen raskere, mens om man har litt ekstra akkurat på magen så synes det ikke utenpå like raskt. Ofte er det sånn hvertfall. :) Og dessuten skal jo man legge på seg mer om man er tynnere også da..,

Uansett tror jeg magen din vokser jeg, du bare ikke ser det enda. Og så kan den plutselig poppe frem også vet du;) + at noen legger på seg på hofter osv i tillegg, mens noen bare legger på seg på magen. Jeg er en typisk en som i forrige svangerskap og foreløpig i dette kun får det på magen. Da blir magen mye tydeligere også vet du. ;)

Skrevet

jordmor tror jeg oxo får alt på magen. gått ned 6kg uten å være dårlig. babyen tar av mitt ekstra :P

Skrevet

Ja, ikke sant. Og så plutselig popper den ut. Men du, det er ganske vanskelig å forutsi hvor vekta kommer før den kommer...

Jeg er egentlig en slik legger på meg på hofter og lår lett, men ikke under svangerskapene tydelgvis.

Skrevet

jeg har hatt litt ekstra på hofter og mage.. det har forsvunnet fra hoftene, men ikke fra magen. derfor vi tror det hehe.. skal bli spennende å se :)

Skrevet

la ut bilde nå :P

Skrevet

Jeg er 17+1 og har fått litt mage. Plutselig var den der. Det er ingen tydelig "jeg er gravid-mage", så det er bare de som kjenner til svangerskapet som legger merke til den. Andre tør nok ikke spørre i frykt for at jeg bare har blitt litt tjukk, ellers så er den ikke merkbar nok.

Skrevet

spinnvill: gjør du slik at linken til albummet ditt kommer på profilen din?

Skrevet

får du ikke sett? ligger på bilder

Skrevet

NÅ får jeg sett:)

Fin gravidmage det der vel? :D

Skrevet

jeg har jo alltid vært sånn hehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...