Gå til innhold

hvordan pakke barnevogn for sending med posten

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvordan vi skal pakke inn vogn for sende med posten?er det noen krav?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på posten sine sider, mener de skal ha embalasje for sånt noe :-)

Man bør passe på å polstre og binde den godt sammen, trekke en pastsekk over, og aller helst kansje ha den i en stor eske hvis man får tak en en stor nok....men tror ikke det skal være nødvendig, men kansje aller best hvis man vil unnga feks riper i lakken ol...som kan forekomme siden den vil bli håndtert opptil flere ganger fra man sender til den kommer fram til mottaker. Ikke alle post/transportansatte er like forsiktige heller.

Skrevet

Jeg pakka min vogn inn i to sånne plastposer du bruker når du skal ta den med på fly, tapet godt utenpå med sånn MacGyver-tape, spesielt rundt spisse steder som kunne lage hull i posen. Funka fint det :)

Skrevet

Vi surret den i bobleplast med søppelsekker utenpå + gaffatape. men det var en diger vogn som vi hadde demontert grundig. da jeg fikk nye vognen hadde sender kun pakket i søppelsekker, det var ei lita trille

Skrevet

Vi pakkaden inn i en litt tykkere tupe plast å så 2 sånne poser man bruker på fly.Hadde ekstra polstring der hvor det kunne blli hull. Og teipa godt rundt hele vogna. Det gikk kjempefint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...