Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi grubler på hva vi skal finne på. Kanskje leie en hytte et sted og gå litt på ski:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal noen dager på fjellet med familien til sambo..

Det blir nok livat, gleder meg egentlig ikke..

stinn full liten hytte langt inne på fjellet...

men men... vi prøver!

Skrevet

Avhenger av været og føret ;-) Vi har tilgang både til hytte på fjellet og sommerhus ute i skjærgården, så blir det fint vær og fortsatt er fint å gå på ski i fjellet så drar vi på hytta der...blir det fint vær, men mangler fint føre så drar vi gjerne ut i skjærgården og fisker og koser oss der med ungene...begge deler er rekreasjon ro, fred og skikkelig "Påske-kos" :-)

Blri det drittvær så holder vi oss hjemme og koser oss. Til påske har vi jo nylig fått oss valp også, så vi må legge opp litt etter den også hvor vi drar og hva vi gjør :-)

Skrevet

Hmm, vi har mye å gjøre på skolen så blir å være hjemme og lese. Og så evt noen turer i skog eller strand om det er deilig vær:)

Skrevet

Påsken er det fjellet, med ski, kvikklunsj, hjemmelaget hopp, appelsin, peiskos, vin og kort på kvelden og lange koseturer på dagen!

Gleder meg veldig!!!!! Elsker stemningen på fjellet i påsken:))

Skrevet

Det blir tur til Tenerife, og det blir veldig bra med litt sol og varme! :-)

Skrevet

Vi kommer hjem fra en uke på Gran canari fredag før påsken begynner så da blir det hjemme noen dager, før vi igjen pakker kofferten og reiser til fjells : ) Skal til syden med mine foreldre og min søster med mann og barn. blirn 6 voksne og 3 barn fra 0-4 år. Ogd et blir nok den samme gjengen som drar til fjells : )

På fjellet går dagene med til å ake, gå skiturer med pulk, base i snøen, lese krim, se på krim, spise god mat og slappe av : )

jeg syns av en eller annen rar grunn at påsken er så utroli koselig : ) Nesten bedre enn jul for du slipper alt stresset : ))

Skrevet

Har lyst til å dra på hytta, prøver å få ordnet meg fri påskeaften.

Men nå snør det igjen ute, så det spørs om det blir hytta i påsken. Tviler på at vi får skrudd på vannet om det er så mye snø ( hytte ved sjøen, så det er jo mest sommerhytte)

Blir tante like før påske, eller i påsken så da var planen å kose med han på hytta. Så.... kanskje den nye storebroren blir hos oss hele påsken istede.

Skrevet

Har ikke fått turnusen enda, men regner med å jobbe dagen skjærtorsdag og langfredag..

Bruker å dra til mamma og pappa på middag hele familien en av de dagene..

Er været allright er vi en vennegjeng som tar en tur ut og griller på langfredag..

Skrevet

Da er vi i Florida med hele familien og teller ned til bryllupet vårt der borte (som er 14.04) :o)

Skrevet

Hjem til mamma på ferie, feire 30 år og forberede meg på fødsel og pakke til nytt hus...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...