Gå til innhold

30 days....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ikke noe svar på slankedebatten, så da spør jeg her! Noen som har prøvd disse 30 days tablettene? Noen som synes de har virket bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare tull. Jeg prøvde dem og er flau over hvor dum det går an å bli. Det finnes ikke letthvinte slankekurer. Klart det ikke virket.

Hilsen flau

Skrevet

hehehe, nei, det er jo klart at man begynner å skjønne at det ikke finnes noen snarveier! Men da vet jeg DET!

Skrevet

Jeg trente en stund på sats, 5 ganger i uken variert trening, men følte ikke jeg forbrente noe stort. Legger lettest på meg muskler. Så begynte jeg på 30days å fikk av det fettet jeg ville rundt magen. Kombinert med trening er den supereffektiv! Brukte bare èn kur.

Kjenner forresten flere som har hatt god virkning av 30days og trening. Men det er ingen ting som virker om man tror man kan sitte på rompa å ta noen piller.

Skrevet

Jeg vil også si at det fungerer sammen med trening. Jeg brukte de i 2 eller 3 mnd sammen med trening, bare på moro nærmest. Og jeg gikk ned rundt 3 kilo. Jeg hadde trent i et års tid før jeg prøvde de. Uten å gå ned, men jeg fikk muskler da. Jeg har også prøvd de i et par mnd uten trening, uten noen effekt.

Skrevet

HI her:)

Ok, ja da skal jeg kanskje kjøpe meg en boks! Har begynt å trene 4 ganger i uka, så kanskje de vil hjelpe meg litt! Dessuten så skal man vel ikke undervurdere den psykologiske virkningen av slike tabletter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...