Musemor med tre søte små Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Dag 1: Tanta kom på besøk og tåren triller, du som var sååå sikker på at puppene var ømme fordi du var gravid. Ikke fordi mannen har "lekt" for mye med dem, ungen bet i dem, du slo deg der osv..... Dag 5-8: Endelig drar tanta hjem igjen, du sier farvel og ønsker henne velkommen på besøk igjen OM 2 ÅR....... Dag 10: Ok, du vel det er enda noen dager igjen til EL, men begynner å teste likevel, og blir trist når den blir negativ og lurer på om testene fra Billigtester er til å stol på. Skal jeg lage en tråd på BliGravid og spørre? Legger planer over når du skal forføre mannen. Dag 12: Hjelp, EL-testen er fremdele negativ..... Dag 13: Endelig positiv, tror du, men er strekene like sterke??? Kanskje spørre på BliGravid evt. gå inn på babyverden.com og legge ut et bilde for å få det vurdert. Dag 14: Endelig er testen negativ igjen, hjelp, holder det at vi bare hadde oss dag 9-13 og ikke idag. Kanskje spørre for sikkerhetsskyld... Dag 20: Vil teste, vil teste. Selv om det er for tidlig..... Dag 24: Klarer ikke å holde tilbake, enkelte tester kan jo bli positive inntil 4 dager før IKM.... Blir negativ, kanskje prøve en CB istedenfor billigtest??? "Denne gangen er jeg sikker på at jeg er gravid" Blir trist da den også er negativ.. Dag 25-26: Samme som dag 24. Dag 27: Er det en skygge strek eller bare ønske strek??? Lager tråd på BliGravid og spør samt lager tråd på babyverden.com med bilde og spør. Hva mener dere???? HJELP!!!! Dag 28: Alternativ 1: Streken er sterkere, gratulerer du går videre til 1. trimester Alternativ 2: Tanta kommer på besøk, gå tilbake til start og begynn på nytt på Dag 1. Alternativ 3: Ingen tante og negativ test, FRUSTRERT!!!! Lager ny tråd på BliGravid... Og husk, for all del _IKKE_ stress med å bli gravid, det gjør deg mindre fruktbar............. Lykke til jenter!!!!!
You can call me Dårris Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Haha, så riktig så riktig:) Noen ganger ser jeg meg selv litt utenfra, og det er ikke pent. Særlig siden vi ikke skal fortelle noen at vi prøver, så det er ikke så mange å dele det med, bortsett fra Bli Gravid da. Vi får prøve å ta oss selv med en liten klype salt, så blir vi ikke helt koko:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Hahaha, utrolig bra;) Kjenner meg igjen i det ja!
Musemor med tre søte små Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2009 Ja, ikke sant. Prøvde å samle essensen av BliGravid ;-)
drømme_venter på spiren - 1 MA Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Hahaha!! Utrolig hvor man kjenner seg igjen i dette!! Det er nesten litt komisk! Likte spes den på slutten om at man ikke må stresse med å bli gravid!! Jaaa, for det er lett!! Ikke akuratt:-) Hehe...superivrig hele gjengen! Takk å lov for BliGravid!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå