gullemitt09 Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Etter 3positive tester i går kveld, og en i morges tror jeg at jeg kan slippe jubelen løs =)=) Vi hadde en MA i april i fjor, og ganske nøyaktig et år etter sist positiv test, har det klaffet igjen... =) Nå krysser jeg fingre og tær for at alt skal gå bra =) Gleder meg til og bli kjent med dere her inne på 1.trimester....
Troika-3blå Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Gratulerer så mye!!! Ja, vi får håpe og tro at vi får ha tilhold her de ukene vi skal, før vi går videre. Lykke til med svangerskapet!! Klem
gullemitt09 Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2009 Takk i like måte...... =D Spennende tider frem over....
trøndermamman87 Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Gratulere så mye:) Ønsker deg lykke til i svangeskapet
gullemitt09 Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2009 Takk takk =) Menstermin er 11.nov... Lykke til dere også =)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 1. mars 2009 #8 Skrevet 1. mars 2009 Gratulerer:) og velkommen hit:) jeg hadde selv en ma for ikke så lenge siden, utskraping 11 januar, og nå er jeg gravid igjen:) hehe, fikk ikke tilbake mensen en gang:) spennende tid fremover nå, bare håper alt går bra denne gangen:)
gullemitt09 Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2009 Ja jeg krysser fingre og tær for oss alle..... Var en fryktelig opplevelse, og kjenner redselen er der... Men prøver og tenke positivt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå