Gå til innhold

Snart 5 kg pluss,er bare 18 uker...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal det bli av meg...

Rekker ikke mer enn 160 cm over bakken så kommer vel til å bli rund som en ball hvis dette fortsetter..:(

Flere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

17+5 i dag og plutselig har vekta mi gjort hopp her! 3 kilo pluss her. for to uker siden hadde jeg ikke lagt på meg noe.... Lurer på om dette er normalt? Hvis dette fortsetter så kommer jeg også til å bli en liten ball, bare 160 cm her også...

Skrevet

jeg er 1.60. og gått ned 6 kg.

er i uke 18.

er når kun 67kg :-0

Når skal jeg gå opp da?

Skrevet

lucky you sier jeg bare:)

Sånn hadde jeg det sist svangerskap.Kiloene kommer så bare nyt det så lenge det varer...

Skrevet

det er ikke nødvendigvis de kommer. hvertfall ikke så mange av de sa jordmor.. Jeg har ikke gått ned i vekt pga at jeg har vært dårlig, for det har jeg ikke.. Men lille gull tar av det jeg har vissnok

Skrevet

Jeg har ikke vekt, så jeg aner ikke. Men har jo fått mage, så noe må det vel være. Skal ikke til legen før 31.mars heller.

Er mellom 160 og 161 selv... Ser ut som en ball på slutten jeg da. Når magen står rett ut, haha:)

Skrevet

skjønner ikke hvordan kiloene kan komme på så fort.Går tur nesten hver dag(ca 1 time) og stepper litt innimellom.Spiser kanskje litt ekstra men ikke noe voldsomt.Har god mage men ungen el morkake veier jo ikke stort..og vann har jeg heller ikke fått.

Gruer meg til neste kontroll 6.april...

Skrevet

jeg har ikke mage enda :P

Skrevet

Jeg er ikke like flink til å være aktiv som deg dipsy. Jeg er bare i aktivitet tre ganger ukentlig. Men se på bildene mine nå, syns magen til og med har vokst den siste uka jeg. Sikkert derfor jeg er så sliten nå. I tillegg til at jeg er forkjøla da. he he:)

Skrevet

Hei vampyr :)

Ja,ingen tvil om at magen din har vokst :) Er litt gøy da..

Jeg er også veldig forkjølet,har vært det i snart 3 uker.Jordmor sa til meg at hvis du blir forkjølet i graviditeten fordi hormonene gjør at du får fortykkede slimhinner i nese og bihuler..!Og det ser ikke ut som den skal slippe taket her....er såå trøtt av det.

Har nettopp vært på trimtur nå(etter å ha sett på vekta idag tidlig)så MÅ jeg bare holde meg i aktivitet.

Håper det stemmer at vekta går litt opp i perioder og at det snart skal stagnere litt hos meg..

Skrevet

ble litt feil..

Hvis du blir forkjølet i graviditeten så sitter det lengre i fordi hormonene gjør at du får fortykkede slimhinner i nese og bihuler..!

Sånn skulle det være :D

Skrevet

Ja, det kan godt hende det vil sitte i. Foreløpig er jeg bare på andre eller tredje dagen, så jeg lever i håpet. :) he he:)

Har ikke du noen magebilder da dipsy?

Skrevet

nei,har ikke det,men skal få tatt og få lagt ut!!

Tror nok jeg skal få det til hvis jeg barre bruker litt tid..:)

Har fått stor mage...ganske så stor synes jeg så skal bli greit å få bekreftet at det bare er en der inne :D

Du teller vel ned til UL nå??

Jeg skal på fredag:) !!

Skrevet

Ja, jeg teller jo ned. Er på tirsdag her:) Ikke lenge til.

En som jeg går på treff med her hadde blitt satt frem 4 eller 5 uker. Tenk at slikt kan skje. Tror ikke det skjer med meg da, siden jeg blør så mye at kroppen vanskelig kan lure meg. he he:)

Skrevet

Hæ?det må være helt fantastisk :)

Men det skjer nok ikke meg heller,men at jeg blir satt frem noen dager kan jeg tro på.Hvis jeg ser på når unnfangelsen skulle funnet sted så hadde mannen min allerede vært i nordsjøen flere dager,så det ser jo skremmende ut :D.....for hans del :D :D hihi

Nei,er vel sånn at sædcellene overlever flere dager så er jo det som har skjedd ellers har jeg eggløsning før jeg trodde..

Men hjelper bare å få termin noen få dager før...alt bedre enn å bli satt tilbake..

Skrevet

Ja, men tenk om vi blir satt noen dager tilbake da! :(

Ikke bare må vi vente lenger, men vi har fått mye større mager i forhold til tiden plutselig. haha:)

Skrevet

Er nokså sikker på å ikke bli satt så mye tilbake,syklusen min er i rute og hatt god greie på siste mens dag siden ungen er planlagt:)

De to andre gangene har jeg blitt satt frem to og tre dager så håper det skjer denne gangen også:) Og helst enda fler:)

Skrevet

Ja, jeg har jo også alltid kontroll på syklusene og man kan ikke ikke legge merke til de blødningene mine for å si det slik..,

Men poenget er jo, det hadde hun fra treffene mine også. Det var visst planlagt og hun hadde kontroll på syklusen.. hm:)

Skrevet

Hm...ja,det var jo litt merkelig.Har aldri hørt om det før...det har heller vært andre veien.2-3 uker tilbake er jo ikke så uvanlig..

Men men,hun skal jo bare være glad for det da:)

Skrevet

Ja, ikke sant. Fremover er jo bare bra. :) he he. Å, nå blir jeg enda mer spent på tirsdagen... :) he he.

Skrevet

Her har det iallfall gått veldig i rykk og napp, så det er meget mulig det skjer hos deg og? :) I uke 13-14 hadde jeg allerede gått opp nesten 5 kilo og var rimelig stressa. Men nå i uke 19 har jeg ikke gått opp noe mer, enda jeg har skikkelig mage.

Og bare for å gi deg enda litt bedre samvittighet, jeg rører meg nesten ingenting pga bekkenløsning med betennelse så du rører deg myye mer enn jeg gjør! ;)

I tillegg er det jo veldig individuelt hvor godt kiloene sitter. Sist gang gikk jeg opp ca 10 kilo, men slet likevel veldig med å få bort de to-tre siste etter fødselen. Mens venninner av meg som gikk opp 20 kilo var like tynne og freshe noen få mnd etter fødsel, uten å ha gjort noe videre for det. ;)

Skrevet

Hei falleri fallera!

Det var et oppløftende innlegg.Håper det skjer her også at det stopper opp ei stund snart.For merker ¨den vektøkningen stresser meg opp litt..!!

Skrevet

hehe,ja blir utrolig spennende på UL:)

Vil du vite kjønnet el?

Du må hvertfall gi tilbakemeldig på hvordan det går :)

Vi er jo så close på termin,kan jo være vi ender opp på samme dag:)

Skrevet

Vel, man blir ikke mindre stressa av å følge vekttrådene her inne da, virker jo som om "alle" enten går ned i vekt eller bare har gått opp et par usle kilo! :) Jeg har mange gravide venninner nå som heldigvis går opp litt de og så da blir jeg litt beroliget.

Skrevet

Og jeg har venninner som er like slanke og fine bare kort tid etter fødsel..ÅRRH..blir så misunnelige på de.!ikke legger de på seg mye heller..

Har kanskje noe med at jeg ikke er så god på amming,for det hjelper jo når kiloene skal av..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...