Gå til innhold

Rettsak om barnefordeling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne høre deres synspunkter og erfaringer

Jeg har en datter som nå er 2 år. Barnefar bodde sammen med oss de første månedene etter athun var født, men det skar seg og han flyttet ut. Vi bor nå ca 12 mil fra hverandre.

Hverken jeg eller han har noe å utsette på hverandres omsorgsevne, men han vil gjerne overta hovedomsorgen og jeg er redd for at det går mot rettsak..

Han har fast jobb og eget hus. Han og kjæresten blir samboere nå i løpet av våren.

Jeg er student og leier leilighet. Er også singel.

Jeg er bare så redd for at han skal få hovedomsorgen fordi han har det materielle mer på plass enn hva jeg har..

Jeg er ganske nervøs og dette ligger jo i bakhodet mitt nesten hele tiden :(

Er det noen her som vet litt om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At hun har bodd hos deg fast hele tiden, betyr mere. Bare skaff deg en haug med venner, familie og andre verdige vitner som er stødige, som kan vitne til din fordel, om evnen din som mor.

Så går det nok helt fint ;o)

Skrevet

OG PS!!!DU MÅ HA EN GOD ADVOKAT!!!

Skrevet

Hvorfor er det alltid en selvfølge at det er mor som skal ha hovedomsorgen?

Skrevet

Hallo! Det er da ikke det som står lenger oppe her.

Når barnet har vært med mor hele veien, og far ikke har det, så er det logisk at BARNET skal slippe å bytte omsorgsperson i så ung alder.

HI: Skaff deg en advokat som er god på familierett, og barnefordelingssaker.

Skrevet

HI her

Det er slett ikke en selvfølge at mor skal hovedomsorgen og i flere og flere saker får far h.omsorgen.

Men forstår du virkelig ikke hvorfor jeg kjemper for å beholde barnet?

Til deg øverst, tusen takk for støtten :)

Skrevet

Jeg forstår deg kjempegodt. Her er det barnets beste som kommer inn, og det er at hun har hatt et fast hjem hele tiden, og ikke må rykkes opp fra det. Det er dette det handler om, når det er to gode foreldre.

Hilsen første anonym.

PS: Hvis faren er så god en far, så må han da skjønne akkurat denne problemstillingen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...