Vinden blåser Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Det er superarti å se på hvordan guttene våre samarbeider og vinner... bøye meg i støvet..... fantastisk!!!!
Himmel og hav Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Kjempegøy! Jeg vet ikke noe råere enn Northug som spurter, selv om det ikke var den helt store galoppspurten i dag. Men jeg bøyer meg i støvet...gratulerer til Northug!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå