Andremann snart? 3.pp Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Da er det bestemt- slutter med p-ringen 10 mars, og så blir det 3 måneder med folat, trening og prøve å unngå befruktning (men skjer det så skjer det da såklart;) Det skulle bety vår-baby i 2010 det, og da er snuppa mi allerede 6 år med masse ønsker om å bli storesøster!! Utrolig spennede, tjo hooooooooooo:)
Trultemor73 Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Så spennende. Jeg slutter med p-piller om to uker i dag. Gleder meg enormt. Har lest at en skal begynne med folat når en slutter med pillen, så jeg har ikke begynt med de enda. De er kjøpt inn så alt er klart:-) Blir spennende tider fremover. Har bestemt meg for å leve litt sunnere jeg også. Er flink en dag og ikke så flink den neste. Hvorfor skal dere vente i 3 måneder? Er det fordi dere ønsker at babyen kommer til våren. Så lenge klare ikke jeg å vente. Vi prøver med en gang:-) Tar sikkert litt tid før det klaffer. Lykke til.
Andremann snart? 3.pp Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2009 Hei Trultemor:) Jeg vil vel at vi venter først og fremst for å få kroppen i litt bedre form... Og vår-baby hadde jo vært veldig fint:) For meg handler det ikke om praktiske ting som gravid om sommeren eller bursdag vet juletider, men mer om hvilket stjernetegn barnet får egentlig... Men selvfølgelig, skjer det så skjer det, og barnet er høyst velkommen- gutt eller jente, vannmann eller vær!!! Har kjøpt eggløsningstester for å kunne unngå befruktning og bli kjent med egen syklus... Så gøy at dere prøver med en gang, kan jo klaffe på første forsøk! Forrige gang sluttet jeg på p-piller og det ble klaff i 4. pp... Lykke til:)
Trultemor73 Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Nå ble jeg nysgjerrig. Hvilket stjernetegn er det beste da?? Har født 2 og 3 uker for tidlig, så må vel kanskje regne med det denne gangen også. Har to jenter født i april, de har forskjellige stjernetegn. De leker utrolig fint sammen. Kanskje det er det som er tingen og gå etter stjernetegn:-) Så spennende. Lykke til:-)
Andremann snart? 3.pp Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2009 Hehe, det er vel ingen som er "best", er nok bare jeg som har visse fordommer... Da jeg fant ut at datteren min skulle bli vekt tenkte jeg "huff a meg, hvordan skal dette gå" fordi det er helt motsatt av meg! Men jeg fant fort ut at hun hadde en herlig personlighet, og at jeg ikke minst kunne lære veldig mye av en som tenkte på en annen måte enn meg! Hun imponerer meg til stadighet med sin tålmodighet og sine godt gjennomtenkte handlinger- tenk å være så anderledes enn meg, og fortsatt få det så bra til!! Stooor livserfaring og lærepenge for meg! Tenker at jentene dine er vær og tyr, det går veldig fint sammen stort sett, og det er omtrent det jeg tenker at jeg ønsker meg nå faktisk- fisk, vær eller tyr! Samtidig tror jeg at man får akkurat det barnet man skal ha, og at man ikke klager når de først er der!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå