♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Har hørt om slike skuffeseksjoner som man kan få tak i. Har blant annet hørt at kvik har dem? Er det andre?? og hva koster det ca? Jeg skal ha en under både vaskemaskinen og en under tørketrommelen - og skal helst ikke koste skjorta.
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. mars 2009 Ingen som har en slik løsning på vaskerommet sitt???
vildejenta Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 http://www.elprice.no/hvitevarer/vaskemaskin/tilbehoer/aurora-vaskemaskin-stativ-60x60cm-hvit-osk352135 Noe sånt som dette du tenker på? Jeg har et som jeg kjøpte på byggmix for en stund siden, det kosta ca 400kr tror jeg.. Men de har dem på steder der du får kjøpt vaskemaskiner, sånn som elprice, elkjøp osv.
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2009 Ja, noe i den duren. Tror det jeg har sett har vært mer kjøkken innredning preget, og noe høyere skuff. Ser de kun leverer i 18,5 cm høye kurver. De høyeste vaskemidlene mener jeg er noe høyere enn det. Men ja, det kan jo være et alternativ, hvis kjøkkeninnredningen blir for dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå