Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 hvor lenge blør man,hvor lenge er det vondt? når kan jeg trene igjen?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 En ufrivillig utskrapning? Syket du på sykkel uten sete eller? Uansett, det kan være ubehagelig etter en utskrapning i en ukes tid, enten det er en provosert abort eller en utskrapning etter MA. Det er vanlig å blø noe mer enn ved vanlig menstruasjon. Det er mange individuelle forskjeller, noen blør mindre, noen mye mer.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 nei babyen døde bare, så da blei det utskrap. blødde litt den dagen det skjedde etter oprasjonen men etterpå blør jeg litt,truseinnlegg bare. har j... vondt i magen og ryggen men elers ingenting,er dette normalt?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 De foretar utskrapningen for å minske blødningen, i tillegg til å fjerne evt rester i livmoren. Du vil likevel blø litt mer enn en vanlig mens. Trene kan du nok gjøre ganske så fort igjen:) Du bør bruke bind, og ikke tampong nå, for det er åpent opp til livmoren. Vondt skal det ikke være, annet enn kanskje litt menssmerter. Dersom du har veldig vondt, så bør du kontakte legen.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Du kan regne med ubehag en stund. Men hvis du er redd for at det er noe unormalt kan du ringe sykehuset å spørre. Det er veldig sjelden det oppstår komplikasjoner. Det var trist at du mistet.Du må prøve å trøste deg med at man stort sett mister fordi det ikke er liv laga. Jeg beklager den upassende spøken med sykkel
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 ang sykkel spøken dårlig men overlever den har opplevd dette n gang før, da lå jeg i en uke det var kjempe vondt. trur også jeg blødde mye mer en dette. det kjennes som rier på en måte, livmora trekker seg sammen liksom. men trudde det skulle blø mer siden babyen var 4 cm lang osv. kan de bare ha gjordt en god jobb at det ikke er så mye blød igjen??? evt også når kan jeg ha sex igjen, skal jeg på oppfølging, at de skal sjekke at alt er ute?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 Jeg har hatt smerter som minner om etterier i 3-5 dager etter utskrapning. Jeg har ikke blødd mye, bare noen dager. Jeg fikk beskjed om at sex var greit når det ikke blødde eller var ubehagelig mer. Det var ingen kontroll når alt var som normalt.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #8 Skrevet 1. mars 2009 ok, takk. jeg har ikke blødd noe, trur jeg kunne brukt et bind til sammen med det blodet som har kommet ut etterpå, sorry detaljer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå