Gå til innhold

Oppmuntring til venninne som har mistet igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk nettopp vite at min beste venninne har hatt enda en spontanabort, hun var bare i uke 7, men det er veldig tøft for henne, spesielt da dette er 3. gangen det skjer, og de har prøvd veldig lenge.

Jeg lurte på om dere har noen tips til hva jeg ska gjøre, si etc for henne i denne tunge stunden?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så trist:( Si at du er der for henne hvis du vil snakke om det. Hvis hun ikke vil snakke, så unngå temaet. Hvis hun vil snakke så er det bare å trøste så godt du kan, og si at det en vakker dag vil bli hennes tur. Du kan også prøve å finne på morsomme ting med henne, så hun ikke bare blir sittende hjemme å tenke. Lykke til, hun er heldig som har en venninne som deg:)

Skrevet

Har hun startet med utredning??? det kan hun når hun har mistet 3 ganger etter hverandre med samme partner. Jeg har også mistet 3 ganger og fikk utredning. Der fant de ut at jeg hadde noe koaguleringsfeil i blodet. Er nå gravid igjen og går på blodfortynnende er i uke 12 og alt er ok... Kan iallefall nevne det for henne etterhvert.. Det er en del blodprøver som blir tatt

hun er heldig som har deg

Skrevet

Tusen takk begge to. Jeg har nå bakt favorittkaken hennes, som jeg skal bort med i morgen formiddag. Håper at det kan trøste henne litt.

Noterer meg bak øret hva du sa om blodet Baby 09:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...