Gå til innhold

Trening!

Luftig med nr2 på vei*Høygrav*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Er det mange av dere som trener under svangerskapet?

Jeg trener, men har måttet kutte litt ned. Er i uke 14, og har begynt bli dårlig om jeg trener for lenge av gangen. Så nå trener jeg 3 ganger i uken, og max 45-50 minutter hver gang. Gjør litt forskjellig, veksler mellom å jogge (forsiktig), ro, cross- maskin og sykle. Og styrke selvfølgelig. Noen av dere som har erfaring med trening? Når må man for eksempel slutte med jogging? Og er roing ok trening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er 26+1 og trener 3-4 ganger i uken. All trening du selv synes går greit er ok trening! Det begrenser seg veldig selv når den tid kommer:) Jeg måtte slutte å jogge ca uke 22, fordi jeg da fikk vondt i bekkenet. Men aerobic, spinning, ski, svømming osv går fortsatt bra, så det skal jeg fortsette med så lenge jeg kan! Ikke noe i veien for å jogge lenger heller hvis det ikke er ubehagelig. Roing er også bra trening, det vil nok begrense seg selv når magen blir for stor:) Så bra at du trener, bare positive følger med det!

Skrevet

Foreløpig trener jeg akkurat som før jeg ble gravid, med spinn, aerobic, styrke, intervall på¨tredemølle, og ved akkurat samme intensitet. Roer seg naturlig når kroppen sier i fra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...