Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Hei jenter! Er det mange av dere som trener under svangerskapet? Jeg trener, men har måttet kutte litt ned. Er i uke 14, og har begynt bli dårlig om jeg trener for lenge av gangen. Så nå trener jeg 3 ganger i uken, og max 45-50 minutter hver gang. Gjør litt forskjellig, veksler mellom å jogge (forsiktig), ro, cross- maskin og sykle. Og styrke selvfølgelig. Noen av dere som har erfaring med trening? Når må man for eksempel slutte med jogging? Og er roing ok trening?
junibebis:) Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Hei! Jeg er 26+1 og trener 3-4 ganger i uken. All trening du selv synes går greit er ok trening! Det begrenser seg veldig selv når den tid kommer:) Jeg måtte slutte å jogge ca uke 22, fordi jeg da fikk vondt i bekkenet. Men aerobic, spinning, ski, svømming osv går fortsatt bra, så det skal jeg fortsette med så lenge jeg kan! Ikke noe i veien for å jogge lenger heller hvis det ikke er ubehagelig. Roing er også bra trening, det vil nok begrense seg selv når magen blir for stor:) Så bra at du trener, bare positive følger med det!
klarfornr2 Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Foreløpig trener jeg akkurat som før jeg ble gravid, med spinn, aerobic, styrke, intervall på¨tredemølle, og ved akkurat samme intensitet. Roer seg naturlig når kroppen sier i fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå