Gå til innhold

Ang permisjon til far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når et forhold tar slutt før barnet er født,hvordan blir/gjør man det med fars 8 uker permisjon?

Noen som har noe å dele på sine erfaringer her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg valgte å gi far sine uker. Men ikke alt på en gang, så her kommer pappa en dag i uken for å være sammen med lillemor. Jeg ammer, så pumper meg før jeg da tar en tur ut, så de får være litt alene! Men jeg er ikke langt unna...

Er ikke helt sikker på hva jeg syntes om denne ordningen enda, vi har kun gjort det to ganger..

Skrevet

Er det en hel dag i uken hjemme hos deg det da? Og ble dere selv enige om den ordningen? Er lillemor gammel da,når dere starta det her? Syns bf det er ok,har han erfaring med barn fra før?

Min x har ikke det,så er spent på hvordan jeg skal gjøre det. Skal ikke undervurdere han altså,men tenker no litt på det da...

Skrevet

Det er jo fantastisk!!

Dersom dette fungerer, så er dere foreldre som virkelig er et godt eksempel på at det går an...:)

Lykke til videre!

Skrevet

Ja, da er pappa her hos oss en dag i uka,men jeg er bare borte i 3-4 timer den første tiden. Vi ble enige om det ja! Lillemor skal jo til pappaen sin i helger i fremtiden, så det er viktig at de får tid alene, og at pappa får prøvd seg uten meg hengene over han! ;)

Ja, bf har erfaring fra før, vi har også en gutt på 4 år. Men som bf sa nå sist, at han syntes det var uvant, og han ble litt usikker, men viktig at han får prøvd seg! Han hadde glemt litt småbarns-kunstner..=)

Dette var andre gang de var alene, lillemor er bare 7 uker.

Skrevet

Takk for det! =)

Skrevet

Vi begynte med dette når hun var 6 uker forresten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...