cleo71 Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Ja, det positive i disse dager er vel at hver dag kommer jeg tettere på løsningen om hvordan min syklus egentlig funker etter spontanaborten i januar. Jeg testet negativt i 2. pp etter utskrapning i dag. Selvsagt helt utrolig kjipt. Spesielt med tanke på at kjæresten og meg ikke sees så ofte fordi vi studerer i hvert våres land. Neste gang vi sees er i påsken, og på det tidspunktet er det umulig å si om el inntreffer, da min syklus nå ikke er til å forstå. Eller jo, om et par måneder burde jeg vel vite, men har fått så utrolig mye kortere syklus etter sa. Mens kom 26 dager etter utskrapning, og positiv el test var en realitet bare fire dager inne i mens, for 14 dager siden i dag! I dag kom mensen bare 18 dager etter forrige. Dette er altså rekord for denne damen, jeg ønsker meg egentlig tilbake til den 28-dager syklus jeg hadde, den var så mye greiere å forholde seg til. Men kanskje skal jeg se positivt på at jeg nå muligens i fremtiden har en 18-dager syklus? Det betyr i det minste at el kommer oftere! Ja ja, sånn endte altså dette, men jeg vil ønske alle dere prøvere og testere der ute super mye lykke til, det fortjener dere altså. Og igjen gratulerer så mye til Rugesjuk, nå med ruge, det er så deilig å høre at det går bra for noen, det gir håp for oss andre. Ha en super god søndag dere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå