Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Er seriøst hekta på søtt!!! Og klarer ikke slutte... Ingen problem på dagtid, men etter middag og utover kvelden sliter jeg... Noen tips å få? Trenger noen gode råd. Evt er det noe annet sunt å knaske på (ikke frukt...det hjelper IKKE)
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Å bli kvitt søthunger er litt som å slutte å røyke, det tar ca 1-2 uker før abstinensene gir seg ;-) dvs at klarer du deg helt, helt uten søtt i 1-2 uker vil mye av søtsuget forsvinne helt av seg selv. Som hjelp på veien kan tilskudd av Krom være veldig greit. Annet du kan knaske på i mellomtiden er grønnsaker, f.eks gulrøtter i skiver som du har dipp til, hjemmepoppet popcorn er jo også litt sunnere enn snop og chips, men ikke så veldig sundt.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Jo mer søtt man spiser - jo mer må man ha. Kjenner godt til dette. Er som det blir sagt over her, det er som røyking og abstinenser. Tro meg, om du kommer over den kneika, uten søtt et par uker, da er det mye lettere å holde seg unna:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå