Gå til innhold

Er jeg steike gal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen sier jeg er det:) Jeg ønsker meg nemlig tvillinger! Men jeg har ikk ebarn fra før så jeg aner nok ikke hva jeg snakker om. Det idielle hadde vært å fått en gutt og en jente, kjempe morsomt.

Noen her som ønsket seg tvillinger og fikk det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsket meg det første gangen, tenkte det kunne være greit å få to i slengen og bli 'ferdig' siden jeg tenkte at 2 barn var nok.

Fikk først 1+1+2 som nå er 4 uker. En gutt og en jente og vi storkoser oss:o)

Skrevet

Hei,

For ett år siden ville jeg nok også sagt at du er passe gal.... men nå har jeg selv fått tvillingjenter på 6 mnd (+ 2 jenter til)... og jeg synes ikke lenger det er sprøtt å ønske seg 2 på en gang: Det er kjempegøy med tvillinger!!! Klart det er travelt - men det ER i det store og hele travelt å ha barn!!! Men morsomt-travelt........ og innimellom slitsomt-travelt. Bare tenk på hvor mye glede de har av hverandre etterhvert. Alltid en å leke med, feriere med...skravle med og krangle med. Jeg kjenner mange voksne tvillingpar. Bla min beste venninne har en tvilllingsøster. Og to søstre til. Hun har alltid sagt at hun ELSKER å være tvilling; elsker det forholdet hun har til sin tvilling - på godt og vondt. Det er spesielt og nært og veldig trygt. Jeg er kjempeglad alle barna jeg har fått og gleder meg over utviklingen til dem alle. Og det skal bli et eget studie å se 2-ingene vokse til.

Så Anonym: Jeg håper du får ditt ønske oppfylt!!!

Skrevet

Vi er tvillingforeldre, IVF, fikk satt inn to egg, men drømte jo aldri at det skulle bli to flotte gutter. Å være tvillingmamma og pappa er en utrolig tøff jobb. Jeg vil ikke si du er gal, men å forberede seg på oppgaven er ikke enkelt. Guttene mine er nå 1 år, og det er så utrolig gøy å se dem leke sammen, de skravler, ler, "krangler", stort sett, de er en fryd! Du kan kanskje tenke deg hvordan det er med en, med to blir det dobelt opp :)

Også får du mye oppmerksomhet på gaten..

Ønsker deg lykke til jeg også, kanskje du er heldig å bli tvillingmamma en gang.

Skrevet

Hvis du virkelig er klar for å være mamma sånn generelt er du ikke gal. Det er mer slitsomt å passe på tvillinger.. men vet du hva.. du blir vant til det. Jeg husker jeg gruet meg for å ta vare på dem, om jeg skulle klare det etc. Det var mange som syntes synd på meg og sa at de syntes det var nok med en. Jeg er kjempeglad vi fikk tvillinger uansett hva slags kjønn. Helt siden vi fikk tvillingene har vi hatt det livlig hjemme, ingen dager er like og det er morsomt! Vi ønsket oss bare en til å begynne med.. jeg hadde ingen erfaring når det gjaldt barn og ikke visste jeg hvordan jeg skulle skifte bleie eller stelle unger. Jeg har lært så mye nå og jeg har aldri vært så effektiv og lykkelig! Jeg bryr meg ikke lenger om hvor sliten jeg blir... for det er verdt det. Ønsker meg faktisk tvillinger neste gang jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...