turbotassen Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Er det noen som har prøvd å strikke av Nøstebarngarnet? Blir det like mykt som klærne de selger? Jeg har sett på det settet i rillestrikk og tenkte bruke det under parkdress til 2 åring.
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Ja, men det er vanskelig å strikke av da det er veldig fint/tynt. Hadde jeg valgt en gang til hadde jeg nok kjøpt et annet sted. Ikke noe spes med det synes jeg.. Nå strikket jeg et teppe da. Vet ikke hvordan det er med tøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå