*nr4isommer* Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Testet posetiv på EL fra søndag til tirsdag for to uker siden. Har jeg da IKM på tirsdag som kommer eller er IKM i dag? Ingen tante rød her i dag men negativ Gtest også...
You can call me Dårris Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Dette kan vel variere fra person til person. Man må vel bli kjent med sin egen syklus for å vite nøyaktig. Men husk at ikke alle tester positivt på ikm heller, noen tar det ekstra tid for. Vet det er vanskelig å vente, jeg klarer det overhodet ikke:)
*nr4isommer* Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2009 jeg klarer heller ikke vente... HÅPLØS er jeg, hehe, har brukt tre gtester og maaangen EL tester for å se om evt EL testen var blitt posetiv igjen...har hørt den kan slå ut tidligere enn Gtestene... jaja, må vel smøre meg med tolmodigheten noen dager lengre. men regner med jeg blir skuffa selv om jeg har blitt veldig lett gravid de to andre gangene vi har prøvd. Vi har truffet på første pp begge gangene så er vel litt bortskjemt pga det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå