pergojenta*er blitt mamma :)* Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Skal begynne på pergotime i dag på bursdagen min:) Er litt usikker på bivirkninger og sånn..ble litt skremt når jeg leste alt som stod på pakken..men må prøve alt som går an eg skal ta enkelkur.. er det noen tid på dagen det er best å ta tab? fant ingenting om det på pakningen..
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Hei:) Jeg tok tablettene på kvelden, har lest andre har erfart at det er det beste med tanke på bivirkninger. Fikk bivirkninger som hetetokter og bittelitt kvalme. (og litt humørsvingninger kanskje) hehe.. Men hadde trodd det skulle vært mye verre altså!! Jeg tok dobbel kur! Håper det klaffer for deg:) Lykke til!!
pergojenta*er blitt mamma :)* Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2009 takk for svar:) Håper det klaffer for deg og:) prøvde som du sa å ta de på kvelden... har ikke merket noe til bivirkningene enda da:) får krysse fingrene..
♥●•٠·˙Kari Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Hvor lenge har dere prøvd i forkant av kuren?
pergojenta*er blitt mamma :)* Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2009 ca 2 år... har pco så er helt ville sykluser her.. har null peiling på om jeg har eggløsning.. har aldri fått utslag på noen tester... så er spennende å se om det hva som skjer...har egentlig ikke så store forhåpninger... Hvor lenge har du prøvd da?
♥●•٠·˙Kari Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 8 måneder nå. Jeg er 30 år og ingen barn fra før. Syklusen min er lang og merkelig. Har time til gyn. i neste uke. Bekymret for at noe skal være galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå