lykkelig-mamma:-) Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Når i syklusen bør jeg starte med den? fikk mensen idag...
Linkipinky Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Hei, hei=) Jeg har en venninde som tok det, og hun ble gravid. Vet ikke om det var hostesafta som gjorde susen men..absolutt verdt et forsøk:) Hun begynte rundt mensen tror jeg..sånn at hun hadde gått på det en uke el to før eggløsning. Lykke til=)
Tingeling27 Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 hei, jeg startet da mensen sluttet, og tok det frem til el. 3 spiseskjeer hver dag
gullemitt09 Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Har vært veldig syk den siste mnd, og fikk denne hostesaften av legen rett etter jeg hadde hatt mensen. Drakk den i nesten 2uker... Å nå er jeg plutselig gravid, etter1år med prøving...=)=) Verdt et forsøk...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Prøvde også solvipect hostesaft denne gangen, og frøet satt på første pp med solvipect :-) Tok 10 ml 3 ganger daglig fra mensslutt til el :-)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Jeg tok også Solvipect denne siste pp`n da spiren satt =) Jeg begynte med 5 ml morgen og kveld den dagen EL testen var positiv og jeg brukte den sammenhengende i 5 dager, til EL var over. Slimløsende har virkning på slimet samme dag man begynner - så man trenger ikke gå på slimløsende så lenge i forkant som å begynne når mensen starter eller slutter. Solvipect og Bisolvon har samme slimløsende effekt, men Solvipect kan også brukes av gravide og det gjør ikke noe om du bruker den litt etter EL (når du har blitt befruktet) det trenger du ikke være redd for - men Bisolvon må ikke brukes etter befruktning/eller av gravide... Lykke, lykke til =)
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Hei alle sammen! Så flott at dette funker Men jeg lurer på en ting: Jeg har Bisolvon tabletter jeg, ikke mikstur... Vil dette ha samme effekt? Skal jeg ta dem 3 ganger daglig, slik som angitt på pakken? Har så lyst til å bli gravid
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Tabletter har samme virkning som mikstur - følg det som står på pakken =) Lykke til =) Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå