elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Har hørt så mye: Enten bare positivt som at mensen forsvinner og at den funker fint, eller om blødninger i hytt og pine og mange uker i slengen HVa er dine erfaringer? Finnes det evta ndre piller man kan ta år man ammer?
Fire småtroll Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 For meg fungerte de fint så lenge jeg ammet, ingen mens eller andre bivirkninger. Men så fort jeg sluttet å amme ble det et helvete, var vel fordi mine egne hormoner forandret seg og ikke passet sammen med den pilla lenger... Jeg småblødde konstant, fikk migrene, all sexlyst forsvant, humørsyk osv. Men det var jo ikke noe stort problem da, siden bivirkningene kom først når jeg var ferdig med amminga kunne jeg jo bare bytte til annen prevansjon.
Medium fikk guttebass Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Jeg gikk på Cerazette i ett år og mistet mensen helt. Det er i grunn det eneste positive jeg kan si om de pillene... Sexlysten ble helt fraværende og da er jo litt av poenget borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå