Gå til innhold

Litt utenfor emne men..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er altså så mange FREKKE jenter på byen.

 

Tenk å spørre samboeren min om han vil bli med henne hjem, rett etter han har sittet å fortalt at han har gravid dame og en unge på ett år hjemme.. makan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld meg, men hvem er det som klarer å si noe sånt. Kjæresten min har flere ganger fortalt om jenter som har flørta med han men de gir seg så fort han sier han er forlova og skal ha barn til sommern. Det går ikke ann å være så skruppelløs. Det er godt han sier det til deg, for da trenger du ikke bekymre deg om at han skjuler sånne ting for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er SÅ utrolig enig. Hadde nettopp en opplevelse der samboeren min som var i samme situasjon til og med pekte på meg og prøvde å gå videre - der jenta bare ikke vil gi seg. Ingen av oss har sett henne før, og hun presterte å følge etter oss hele kvelden. Det er skikkelig ekkelt, og jeg hadde så utrolig lyst å reagere - men samtidig ville jeg ikke ødeligge kvelden vår. Samboeren min er en fredelig fyr, avviste henne og la liksom ikke merke til henne mere. JEG derimot endte opp med å la henne ødelegge kvelden min, og det irritererer meg veldig. Skjønner at jeg kunne taklet denne situasjonen bedre, men er INGENTING hellig lengre???Sånn skulle jeg aldri behandlet NOEN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desperate damer.. Er vel mest ute etter å gjøre akkurat det hun klarte.. ødelegge kvelden din...

Har fått høre om damer som går direkte etter "privaten" på menn ved bardisken, før de i det hele tatt har sagt et ord. Slike damer er IKKE populære blant menn.. De er patetiske fjols som har alvorlige problemer med selvtilliten sin...

Jeg stoler på mannen min.. Han er en stødig kar som har klare prinsipper om slike ting.

 

...men så er man gravid da..og man klarer ikke å la alt passere like lett som vanlig;) hehe... Kan vel kjenne sjalusien gnage litt her også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S[ flott at du har en mann du kan stole paa da..! Enkelte kvinnfolk altsaa... Greit at hun er singel og ikke har noen, men det kan da gaa an og finne seg en mann i hennes egen situasjon, ikke din mann med barn baade utenpaa og inni magen!

 

Sorry at dette blei litt vanskelig aa lese, men ha visst skjedd noe md tastaturet mitt, saa jeg kan ikke skrive vanlige aa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er i samme situasjon som deg. Har en mann som enkelte kvinnfolk legger seg etter (både på byen og ellers). At han har familie++ er visst ikke viktig, heller motsatt. Klarer ikke å forstå tankegangen til de kvinnfolkene.

 

Heldigvis har jeg en mann som jeg stoler på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir forbanna altså! Her ligger jeg alene i senga og kjenner sparkene til min lille engel i magen.

5-6 mnd siden jeg ble alene med magen, da pappan fikk panikk og følte mer for festing og ungkarslivet. Har fått høre av flere fellese venner at han er til stadighet observert med damer ute på byen..

Dette er vanvittig sårende og provoserende, men jeg kan ikke annet enn å bite meg selv i leppene da jeg må være mest mulig sammarbeidsvillig pga. lille knutta som er på vei. Men innerst inne ser jeg for meg mye rart jeg kunne gjort med han..ikke fine bilder som dukker opp nei.

Dette er selvfølgelig ikke de råflotte partydamene sin feil og han sier vel ingenting om at han venter barn. Men, hva skjer med samfunnet vårt?! Nei, det er virkelig ingenting som er hellig lengre.

Har lyst å be han om å reise en viss plass og nekte han kontakt med barnet, men det ville bare være for å hevne meg selv... Som fornuftig mamma må jeg jo tenke på at det som er viktig for barnet.

Så gled dere over mennene deres.. Ikke alle som klarer å "holde" på de. Men er nesten litt glad til..skulle bare ønske det var i en annen situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...