Gjest Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Fikk den jo satt inn dels pga sikker prevensjon og dels pga kraftige menstruasjoner, skulle nå ha had mensen kraftig i ca en uke til, men den har stoppa, fikk den på onsdag, satte inn sprial på torsdag og stoppa i går!!! Aldri opplevd før!! Å ha had mensen i bare 4 dager og knapt det faktisk!!!! Nå er jeg skikkelig optimist her!!
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Å, din heldiggris! Så bra at noe funker for deg.
Musemor med tre søte små Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Så flott. Håper det forblir slik ;-)
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Helt utrolig, jeg er jo plaga med mens smerter også, men allerede fredag var de borte de også....og blødningene var merkbart lettere og plutselig stoppa de bare opp!! Aldri opplevd før. Usikker hvordan det blir framover, kan jo få uregelmessige blødninger, men hos tanta mi som også sleit med kraftige blødninger så stoppa mensen helt opp fra hun fikk sprialen til hun hadde had den i over 3år, da begynte hun å få den litt gradvis tilbake, trolig pga at hormonene begynte å bli noe svakere i følge legen, men ordna seg da hun satte inn en ny igjen. Øyner håp for et nytt og bedre liv her, uten å værelivredd for å blø igjennom ca halvanna uke hver mnd...stå opp to ganger om natta for å skifte både bind OG tampong siden en av delene ikke holder. Spille å hive innpå en pakke ibux og paracet hver gang jeg har mensen pga smerter og faenskap..kansje slippe unna pms også hvis jeg er riktig heldig!!! GUD som jeg HAAAAAATER mensen!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Du er dødsheldig. 4 dager mensen er jo ingenting i forhold til monsterblødninger. De som får 4 dager er jammen heldige.
*Rutletutt* Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Samme her! Satt inn h-spiral etter fødselen pga ekstreme menstruasjon-og el smerter (hadde bare en uke pr syklus jeg ikke hadde vondt) og veldig kraftig blkødning. Jeg brukte babycomp som prevensjon før vi begynte å prøve på nr to, og var veldig fornøyd med den, men jeg bare måtte gjøre noe med smertene og blødningene mine...og h-spiralen er jo super! Har bare hatt noen små-blødninger siden jeg satt den inn for ca halvannet år siden - HERLIG!
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 Korteste blødningene jeg har had var 7dager, og det var før jeg fikk eldstemann, 8 dager etter jeg gikk ham, 9 dager etter nr 2 og nå 9-13 dager etter nr 3 :-S Så var nå desperat. Prøvde den for noen år sia, men da gjorde vedkommende som satte den inn noe styrgale slik at jeg hadde vondt og måtte på legevakta for å fjerne den på natta...og da turte jeg ikke prøve på nytt igjen før nå...vel og merke MEGET skeptisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå