Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Jeg forstår meg virkelig ikke på kroppen min! Jeg sluttet på p pilla i oktober og har etter det fulgt syklusene nøye.. Først kommer mensen, og så 16-17 dager etter har jeg eggløsning, så 13-14 dager etter det får jeg vondt i mage og rygg, typiske mensensmerter og de varer noen dager, men UTEN blødninger. Hadde jeg blødd da så hadde det jo vært en fin syklus på ca 31 dager. Men selve mensen kommer ikke før enda 7 dager etter det igjen! Så dermed er syklusen på 38 dager, som jo er lenge, og verst av alt er at jeg føler det som om jeg har mensen 2 ganger HVER mnd, og det er IKKE kult! Så da lurer jeg på om det er noen som forstår hva som skjer? Dette kan jo ikke være normalt...
Gjest -<<- Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Nei, det er ikke normalt. Utover det aner ikke jeg hva som skjer, men en gynekolog kan helt sikkert hjelpe deg.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Jeg har det andre veien. Nå før graviditet hadde jeg 21 dager syklus og har hatt det i over tre år. SÅ min syklus har blitt kortere for hver svangerskap. Før barn en hadde jeg 31 dager, etter barn to fikk jeg 28 dager syklus og nå etter barn tre har jeg hatt 21 dager syklus. Er gravid igjen og funderer på hvor kort jeg får da....hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå