Gå til innhold

Jeg vil gi bort katta vår....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to små som ennå sover i vogn ute osv og katten er blitt så lumsk. Sniker rundt sengene, vil opp i vognen, er nervøs og skvetten.

Og jeg er drita lei av å gå å passe på. Den var ikke sånn før, men har blitt skremt av en hund her tidligere. Noe håp for at den "retter" på seg i et hjem feks uten barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor små er barna dine?Min katt var også sånn da jeg fikk min første for 4 år siden men det gikk fort over.Det er jo bare å ha litt tålmodighet.Skal du kvitte deg med pus bare av den grunn!!

Skrevet

Er faen meg så mage som ikke burde skaffet seg dyr. Med en eneste gang det blir litt problemer m katten, da skal den gies vekk eller avlives!!

Hadde bare folk skjønt at det er et asvar å ha dyr!

Teite kjærring!!

Skrevet

kjøp kattenett til seng og vogn. Problem løst.

Skrevet

Det er da allmenn kjent at katter tiltrekkes av sovende spedbarn, grunnet varmen. Derfor må du nesten passe på katten. Ha den inne, når de sover ute. Ikke slipp katten inn på barnerommet. Ikke gi den bort.

Vi har også pus som vi er veldig glad i, og kommer til å passe litt på hvordan vi gjør det med legging av barnet vi venter. Han vil ikke få være på rommet barnet sover på, og når barnet sover ute vil vi enten ha katten inne, eller ha trekk over vogna. Det kunne ikke falle oss inn i det hele tatt å gi bort katten! Stakkars pus. Den er da et familiemedlem på lik linje med alle andre.

Skrevet

Ja jeg synes du skal gi bort katta.....den fortjener en annen eier! Har du tenkt på at katten kanskje passer ekstra på nå p.g.a. hunden som skremte han? Eller han synes det er tryggere å holde seg i nærheten av ungene,fordi han er redd?

Skrevet

Har hatt katt hele tiden, og masse av katter i nabolaget. 2 barn. Kattenett/insektsett holder kattene unna vognene unna. Skjønner ikke problemet.

Skrevet

Vi har 4 katter, og det er ingenting å være redd for. Kjøp evt. et kattenett til å ha over seng/vogn. Kattene har til og med kommet seg opp i senga et par ganger, og de har aldri lagt seg oppå vesla. Bare koser seg ved siden av. Å gi bort en voksen katt er umulig, så det vil si det samme som å avlive den. Da synes jeg ikke du burde hatt katt i utgangspunktet hvis du vurderer det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...