Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Har en gutt fra før. Må innrømme at jeg syns det er litt ekstra stas å faktisk være så heldig at vi får begge deler.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Forstår deg godt. Men er sikker på du får pepper nå ;-(
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Å morsomt da! Håper vi får jente neste gang! Hadde vært morsomt å ha en av hver. (klart, kommer det en gutt til blir vi like glad!)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Hehe....jeg ville også ha jente etter tre gutter fra før. Fikk greie på ultralyden på privatklinikk at det var 100% jente uten tvil. Fikk en gutt og forstod fort hvorfor de trodde det var jente på ultralyden. Min lille gutt lå inne i magen og krysset beina og dro hele utstyret opp på magen, derfor så de ikke utstyret. Jeg måtte gå rundt å bytte jenteklær jeg hadde handlet i de siste fire mnd. Et tips er å ta enda en ultralyd for å være sikker for det kan bli litt nedtur når en blir så oppegående glad.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Har allerede ta en ekstra for å være sikker. 3d ul. Legen sa han kunne betale for feilkjøpa mine om det skulle bli gutt, for han var så sikker:)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Gratulere da:) Vi skulle også ha jente, tok to ultralyder, en 3d, alle sa det samme, her er jenta!! Da jeg hadde født fikk jeg verdens nydeligste GUTT opp på magen!! Vi ble rimelig paff og hjemme sto en rød vogn, masse rosa tøy og blonder:) Ble en bytterunde på det meste, litt slitsomt i starten.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 Så morro:) Gratulerer:) Vi har en gutt og ei jente.Det er kjempetoppers. Venter nummer 3 vi nå da. Har en sterk magefølelse at vi også får en jente til. Har hatt rett to ganger før på det:)...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #8 Skrevet 1. mars 2009 Ok, håper det blir et frisk barn uansett og at forventningene dine ikke blir alt for høye, tatt i betrakning at det kan bli feil. Men lykke til med alt.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 1. mars 2009 #9 Skrevet 1. mars 2009 Når jeg var oppe på Haukeland for å ta ultralyd med andre mann, fikk vi beskjed om at vi skulle ha jente. Vi spurte om hun var sikker. Da kikket fødselslegen rart på oss og lurte på hvorfor i alle dager vi lurte på det. Da sier vi at vi har hørt så mange ganger før at folk har tatt feil. Da kikket hun bare på oss og sa; da må det være av folk som ikke kan sakene sine da.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #10 Skrevet 1. mars 2009 Ja, jeg føler meg rimelig trygg på at de har rett. Iallefall når han sa han jeg fikk sende regning til han om han tok feil. Babyen lå med beina godt spredt. Han tok bilder og "frøys" dem slik at han kunne zoome inn mellom beina. Da så jeg faktisk et lite hull. Han sa ikke noe om det, men var ddet skjeden skal tro? Eller er ikke det mulig å se. Han sa bare at "her er ingen testikler, det er helt sikkert".
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #11 Skrevet 1. mars 2009 Jeg fikk beskjed på 3D ul at den eneste måten å kunne si 100% at det var jente var om de kunne se kjønnsbeina. Altså brusken under hver kjønnsleppe. Dette har nemlig ikke guttene. Sorry uttrykket, men vet ikke hvordan jeg ellers skulle formulert det for bedre forståelse.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #12 Skrevet 1. mars 2009 Gratulerer! De sier vel ikke at de er sikre om de ikke er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå