Månefeen ♥ Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Ser noen skriver at de skal ha det. Lurer fælt på hva det vil si
minimee Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 hei!!!! det riktige ordet er flexiuttak før hete det tidskonto...... dette betyr att du ikke velger de vanlige 44 eller 54 ukene,men kanskje begynner å jobbe etter 30 uker i full permisjon og begynner å jobbe i en viss % stilling som da gjør att du forlenger permisjonen din med x antall uker alt ettersom kor mye du begynner i jobb igjen.jeg går i permisjon no 4 mars også er jeg hjemme fullt til 1 september da begynner æ å jobbe 50% og jobber halvt til 1 august 2010 det betyr da att æ istede for å begynne å jobbe fullt i mars2010 begynner æ fullt i august2010 istedet........ dette gjør vi fordi vi eier vår egen bedrift og ser att det ikke passer å være totalt borte ett helt år,de dagene/timene jeg jobber er far hjemme med barnet så det skal ikke i bhg før august 2010. så dette er for de som synes det er greit å jobbe litt selv om man har fått barn,gjorde det sånn med første også og synes det fungerer greit for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå