metaMORfose Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Håper alle er ute og nyter snøen! Mann og barn er ute og går på ski, jeg har duppet i badekaret og spist kyllingsalat til lunsj. Skal lage en kake som vi skal ha til kaffen. Middag vet jeg ikke enda, tror det blir fiskesuppe og hvitløksbrød.Har laksesuppe i fryseren jeg bare kan sprite opp med ekstra fiskebiter, fiskebuljong og en dæsj fløte. Og så pleier jeg å ha i litt ekstra grønnskaker. Gulrøtter, i hvert fall. God søndag.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Her er ikke noe snø og kose seg i.. Jeg har vært på trening i dag tidlig. Så har hele fam vært hos svigers til middag på ettermiddagen. Nå ikveld ser jeg film på kanal 5. Heartbreakers.. Gansge morsom.. Hørtes ut som en veldig god middag da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå