Gå til innhold

blir visst mars-baby


treningsberta

Anbefalte innlegg

titter inn her jeg da.

 

sitter her og venter på at noe skal skje, og begynner å syns det er på tide snart. Hadde termin på torsdag (26.feb), men det ha'kke skjedd no:-( bare sterke menssmerter i blant... men det er jo bare visstnok modning som kan pågå lenge... Blæh. Hadde skikkelig følelsen av at noe skulle skje i går, men den gang ei. Flere i samme båt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja,da ble jeg endel av mars gruppen jeg også!Hadde termin 25 feb men ingenting skjedde.Legen min sa hun trur jenta mi skulle komme før helga men den gang ei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn i Marsklubben da :D Får håpe dere slipper å vente så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også!

Hadde termin 28 feb, og har en følelse at det kan gå lang tid enda...

Ingen action her i gården gitt!

Mars er jo mer mot våren, så egentlig veldig greit. Lei av snø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA til sol og vår!! Syns det er så koselig at det drypper ute og fuglene synger. Gleder meg til å gå trilletur i vårsola. Men først må jo ungen ut da... Fått overtidskontroll 12. mars, så hvis det ikke skjer noe før det, blir det forhåpentligvis igangsetting da. Men jeg må innrømme at jeg går og kjenner etter hele tiden om noe er i gjære. Håper det skjer noe snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir egentlig gal av å lese innleggene her inne. For alle kjenner alle slags murringer og kynnere og hva det måtte være. Jeg derimot kjenner ingen verdens ting. Jeg sover søtt hele natten og må kun på do en gang på morrakvisten. Babyen sparker og er strålende fornøyd. Ingen tegn på at hun vil ut. Jeg vil ha henne ut, men det hjelper tydeligvis lite!

Føler ikke at det er så slitsomt som alle skal ha det til å gå overtid, men litt sånn julaftenfølelsen, spent spent spent. Vil hilse på babyen nå, er lei av å kikke på alt utstyret som bare står å støver ned=)

Har fått overtidskontroll den 14 mars, regner vel med å gå til da. Du får holde meg oppdatert treningsberta, vi er tydeligvis i samme bås!=)=)=)

Trilletur i vårsola=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg inn her jeg også... Nå er jeg så lei, termin 21 feb...

I morra blir jeg satt igang antagelig med at de tar vannet :-) Jeg er moden, mormunnen var avflatet og myk med 2 cm åpning på tirsdag. Ble strippet uten at det har satt igang noe. (bortsett fra mye ÆÆææsjh, sorry, i trusa).

Men jenter, nå ser jeg lyset i tunnellen, det er ikke lenge til jeg holder jenta mi, men likevel så er det så en fjern tanke på at jeg skal bli mor.

 

Lykke til dere :-)

Sender dere lykke til klemmer fra østlandet :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...