Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Vi pleier alltid å reise til Thailand, og har tenkt på det i år også, men i år har vi jo lille gullet da, litt usikker på om jeg vil ha med henne ned til den varmen. Vet ikke engang om jeg klarer å være borte fra henne en uke, fryktelig lenge da. Hvis hun blir med så tar vi 2 uker, men i den heten, og den steikene sola, det må vel bare bli mas? Må jo tenke på den lille også
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Et vennepar av meg hadde med seg babyen sin til Thailand før jul, og det gikk kjempefint. Du må jo legge opp turen etter det å ha barn, dvs andre aktiviteter enn å ligge i solen hele dagen. Synes det er kjempefint du vil ha henne med, det er tross alt superegoistisk å reise uten barnet på ferie.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Har og venner som har tatt med lite barn til Thailand. Som den andre sier må dere bare legge opp dagen deretter.Ville ikke dratt uten barnet jeg hvertfall..
MamiK Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Hvordan kan noen skrive at det er superegoistisk å reise uten barnet på ferie? Et spedbarn får uansett ikke mye utav en slik ferie! Ang hovedspørsmålet så syntes jeg dere skal tenke på dere selv. Hva får DERE mest utav i forbindelse med den ferien. Hvis dere tror dere får mest utav det med barnet, så tar dere det med. Er ikke noe godt å ligge i sola der nede, hvis du bare savner barnet ditt :-)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Vi var i Thailand når gutten vår var ca et halvt år og det gikk kjempebra. Han elsker å bade, så vi koste oss på stranda eller ved bassenget hver dag. Han lå i skyggen i bare bleia og koste seg når han ikke badet.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Selvfølgelig kan barnet få mye ut en slik ferie!! Deilig med varme og bading og kos med mamma og pappa! Tror du ikke barn har godt av å reise på ferie med mor og far? Merkelig påstand du hadde MamiK... Synes det er naturlig å tenke hva som er best for barnet FØR man tenker på foreldra jeg da...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 "Det er tross alt superegoistisk å reise på ferie uten barnet" Ja, fryktelig egoistisk!!! Ikke akkurat! Jeg regner ikke m at denne gutten er så stor, mao han vil ikke få noe ut av denne ferien uansett! Er barna så store at slike ferier vil bety mye for dem, er det mer på grensen til å være egoistisk. Men jeg forstår veldig godt foreldre som tar seg en uke alene uten barn:)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #8 Skrevet 1. mars 2009 Ehh? folk må da få lov å mene at det er egoistisk? Det var ikke jeg som skrev det, men synes det er merkelig at man VIL reise uten. Jeg kunne aldri gjort det, men folk velger forskjellig. Men man må da få lov å mene noe annet enn deg eller? Og er uenig i at de ikke får noe ut av det. De får masse kvalitetstid med mamma og pappa som også koser seg. Det er ikke det samme å være sammen hjemme som på ferie. Samme hvor små de er, mener jeg de og får noe ut av det.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #9 Skrevet 1. mars 2009 Ehhhh, folk må da få lov til å mene at det ikke er egoistisk? Synes ikke det er rart at noen velger å reise uten! Folk må bestemme selv! Folk må vel få mene noe annet enn deg eller?? Godt innlegg du
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #10 Skrevet 1. mars 2009 hehe da er vi jo enige da;) om at man ikke må være enige altså
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #11 Skrevet 1. mars 2009 Ja, der har vi et bra svar:) Tror flere snart må innse at man må bli enige om ikke å være enige:) Ikke lage et helvete ut av uenigheter, for man er forskjellige, sånn er det bare:)
tesseliten Skrevet 1. mars 2009 #12 Skrevet 1. mars 2009 Takk for mange fine svar:) Vil jo selfølgelig ha med lille gullet, hun er da 1 år og 3 mnd når vi evt reiser, måtte bare høre litt med andre, om dere har evt vært der med en liten en, det er jo fryktlig varmt der osv.. men de har jo godt av å være med mamma og pappa, og bade masse de også ¨ Dette blir spennende, har i hvertfall god tid å tenke på
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #13 Skrevet 1. mars 2009 De har barn i Thailand også. Så lenge du beskytter henne mot den verste varmen og den verste solsteken, så tror jeg dette går kjempefint. Dere må være forberedt på at det KAN bli litt trøbbel med døgnrytmen. Og ha med nok å drive med på flyet, da turen kan bli ganske lang for en liten en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå