Gå til innhold

blir visst mars-baby


treningsberta

Anbefalte innlegg

sitter her og venter på at noe skal skje, og begynner å syns det er på tide snart. Hadde termin på torsdag (26.feb), men det ha'kke skjedd no:-( bare sterke menssmerter i blant... men det er jo bare visstnok modning som kan pågå lenge... Blæh. Flere i samme båt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, ikke for å ta motet fra deg, men tror du skal forberede deg på at det fremdeles KAN ta en stund før det skjer noe... Jeg hadde selv termin den 14.februar - og jeg går her ennå! 15 dager over tiden i dag...

:-((( Har hatt både sterke menssmerter, ryggmurring og masse kynnere i flere uker nå uten at det har hatt noen betydning. Skal på tredje overtidsvurdering i morgen, og da kommer jeg til å nekte å forlate sykehuset før gutten er ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vi er flere i samme båt,trudde jeg skulle føde en februar barn men endte opp me mars barn isteden.Hadde termin 25 februar nu er jeg på 5 dagen overtermin.jeg har rier men ingenting sterk nok og vanne har ikke gåt.jeg veit det kan ta noe uker til men jeg er så sliten og lei at jeg trur ikke jeg klare å tenke den tanken.Bare ta en dag om gangen,humøret går opp og ned.Det ene øyeblikke er i godt humør og si til meg selv det er ikke lenge igjen nu mens den andre er jeg helt nede og trur ikke hun kommer:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg, 10 dager over... dritt lei og gleder meg til fredag, da skal det settes i gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 28. februar og har vel ikke grunn til å klage ennå.

Fikk beskjed om at jeg pga blodtrykket bør settes igang 12. mars hvis ikke noe har skjedd. Merker svært lite av at en fødtsel er på vei.

Sitter våken og venter på at babyen skal sovne. Den flytter seg fram og tilbake i magen og det er veldig slitsomt. Var hos JM i dag og hun fant ut at hodet ikke var festet som tidligere antatt. Babyen hadde plutselig byttet side og det er vel det den driver med nå også....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, det er ikke så overraskende at det er flere her, men syns jeg leser om så mange som føder før tiden, og hadde liksom håpet at min baby hvertfall skulle klare å komme ut til termin. Var hos jm i dag, og endelig var hodet festa - i uke 41! Bedre sent enn aldri. Fikk også bestilt overtidskontroll på sykehuset, men ikke før 12. mars. Syns det er evigheter til... Krysser fingrene dobbelt for at det skal skje noe av seg selv før den tid.

 

Dagene går uendelig mye tregere nå etter termin da syns jeg. Hva gjør dere for å få tiden til å gå? Jeg ser en del på gamle tv-serier jeg har lastet ned. Prøver ellers å komme meg ut og gå en halvtimes tid. Og ellers lese litt. Noen som har noen smarte tips som gjør at tiden går veldig fort? Har ikke så mye energi, og orker ikke sette i gang med storrengjøring eller noe i den duren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går hjemme å venter etter å ha fått modningsgele i dag, skal på ny time og vurdering i morra...

Rart å ligge med de beltene på igrunn, men de var veldig overraska at jeg ikke hadde gjort det før for det var så mange "pyser" der ute...

Fikk forresten mye skryt for fødebrevet mitt, det satte dem veldig pris på...

 

Håper jeg ikke kommer igjen for å skrive mere her før jeg har født ;-)

 

men man vet aldri....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jammen i meg er jeg her... Med smerter :-) Det ble lagt på en sterker gele i dag, får en ny i morra om ikke disse maseriene går over til noe annet..

Har uansett fått beskjed på å møte fastende på mandag og da blir det keisersnitt... Om noe ikke skjer før dette.

Så uansett så er jeg mor innen mandagen er omme... .

 

JIPPIIIII!

 

Ellers med dere andre da?? Bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende! Får håpe du slipper keisersnitt da, og at det går som det skal i dag eller i morgen. Lykke til!!

 

Her er det fortsatt ingen tegn til fødestart dessverre. Skal på kontroll på torsdag på sykehuset, og det virker som en evighet til. Men nå skal jeg hoppe og danse litt mens jeg lager middag og se om det hjelper;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...