Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 36 uker på vei med nr.2 å har veldig mye vonde kynnere, kjennes helt ut som rier. dette har jeg hadt siden uke 30, men de siste ukene får jeg kynnere vær gang jeg går eller før jeg må på do nr.2

har også veldig mye gul utflod, spessielt på morgnen.

noen andre som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si jeg har det like kraftig som deg altså. Mine kynnere er ikke vondere enn milde menssmerter. I sted hadde jeg alikevel samme opplevelse som deg før jeg måtte på do (og bæsje ;-). Var faktisk litt usikker på hva som var hva! Har også mye utflod, og da også om morgenen. Samler seg vel opp i løpet av natta når jeg ligger :-S

Skrevet

kynnerene mine er helt like som riene da førstemann kom. værts på kveldene. tror jo fødselen har starta vær gang de begynner :S

Skrevet

Har hatt veldig kraftige kynnere siden uke 13 dette svangerskap..

Starta i uke 25 sist,

De er skikkelig kraftige og jeg klarer bare puste meg gjennom dem slik som med rier.

Var på ul i uke 13 pga av dem å fikk da høre at enkelte bare "er så heldige"..altså enkelte har det bare slikt.

Hadde en veldig kjapp og lett fødsel sist,så håper de gjør nytten og trener livmora skikkelig;)

Nå er de så kraftige at jeg bare krøker meg sammen og fokuserer på pusten,men så er det bare 11 dager til termin så håper hele tiden på at det skal bli fødsel ut av det=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...