Gå til innhold

Til Alle!


Anne lise og Dennis<3

Anbefalte innlegg

Først vil jeg si gratulerer til alle som har kommet inn i november 09 gruppen til nå! det er super gøy=) Så lurer jeg på når dere har tenkt å fortelle den gode nyheten til de nærmeste i familien? Jeg er så veldig oppblåst så spørs om de ikke skjønner det snart? =s vil holde meg så lenge som mulig men det er vanskelig, vi er så utrolig glade!! =)=) Er dere mye oppblåst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere så mye:)

 

Jeg blir vertfall vente med å fortelle det til de magiske 12 ukene er passert. Men er jo fare for at folk kan skjønne det før...Har en sønn fra før av så magen blir vel å vokse fortere denne gangen.

 

Ønsker deg og den lille lykke til vidre!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulerer til dere også!

Vi kommer til å fortelle det ganske raskt, rett og slett fordi vi gjerne vil dele den gode nyheten med de nærmeste, og fordi de snart vil skjønne det uansett:) Jeg har tidligere blitt veldig dårlig tidlig i svangerskapene mine, og har allerede nå, (4+4), begynt å bli kvalm. Så det blir nok til helga, jeg skal til legen på fredag:)

Men dette er jo opptil hver enkelt å bestemme. For noen er det riktig å fortelle det tidlig, for andre etter en god stund. Uansett - lykke til med graviditeten!!!!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk=) Jeg må prøve å holde det så lenge som mulig, det er nok det beste selv om jeg bare vil skrike det ut, vi har prøvd i 6 mnd (intenst) og endelig klaffet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, ja det er vanskelig det der! Skjønner godt at du vil rope det ut når dere har prøvd lenge! Jeg har allerede sagt det til mine foreldre og søsken, samt et par venninner. Tanken er at jeg uansett også vil fortelle det dersom vi skulle være så uheldige at det går galt. Men resten av "verden" må nok vente til påske;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er sant det. Godt å ha noen å prate med hvis noe går galt men jeg skal prøve så lenge som mulig å holde munn=p Skal på tur med jobben i uke 17 så forteller det nok da for da er jeg i uke 12=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk og gratulerer fra meg også... jeg har veldig lyst til å fortelle det snart siden jeg veit at pappa'n min venter veeeldig på barnebarn. men har ikke fått legetime før 2. april så bør vel vente til da. jeg testet positivt 2 ganger så vel ganske sikkert men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ja! Det der er ikke lett. Jeg også føler at "ting" svulmer litt mer enn før, men jeg skal prøve å holde ut til påske jeg også. Det er jo tross alt ikke så lenge til, men hvis noen spør så tror jeg ikke jeg klarer å benekte det uten at løgnen skinner igjennom....Har jo egentlig bare lyst å rope det ut....:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett veldig godt forhold til mammaen min og er ofte på besøk fordi jeg har to småsøsken på 15 og 12 som jeg elsker å være sammen med ,men nå etter jeg fant ut at jeg er gravid så vil jeg ikke ned! Jeg syns det er så vanskelig å ikke si noe og hvis hun spør så greier jeg ikke holde meg. Var der på søndag så sa mamma, "Oi så store pupper du har fått, du har jo større enn meg!?" (Jeg hadde stått på ski så hadde jeg bare på meg en singlet under skiutstyret) Gleder meg mest å fortelle det til Bestemor egentlig, hun er 83år og har spurt en del ganger på når oldebarna kommer=) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...